Clerion Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Bimmers.no`s egen klagemur. Syns det er alt for mye klaging som ødelegger tråder. Feks dette med fart, offentlig herjing. Tror dette er nevnt i hver eneste tråd som inkluderer bilder, film og i det heletatt skryt av en bil. Det var min klage ;D Brøl ut, slipp deg løs. Skal forresten på jobb i morra også....helvete.... Moderatoredit (Fredrik): Moderatorpanelet har besluttet at innholdet i denne tråden etterhvert minner mye om innholdet i Tulletråden og derfor stenges denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Det klages i mange tråder ja Og har sett tendenser til dobbeltmoral også.. Eks: En vilt fremmed forteller om biln sin og skryter av litt uvettig kjøring, så får han huden full, men straks det er en som har vært her en stund og gjerne har noen kjente her inne, så får pipen en annen lyd Ellers ligger 3 av 6 i familien med svineinfluensa og farfar ligger på sykeshuset med lungekreft og lungebetennelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Greit med klagetråd slik med mange andre forum, så kan folk bare komme her og løsne trykket og få trøst. Min klage er at jeg ikke har noen ordentlige bilvenner som kan bli med på slæddingmorro nå som det er småglatt ute. Dritt å sitte hjemme på en fredagskveld og være hinsides rastløs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 Sant sant =p Da man har passert 2000 inlegg har man lov til å skryte av å ha passert 200 på meteret ;D Oida =/ Hørtes ikke bra ut. Svineinfluensaen sprer seg raskt om dagen gitt. Vurderer å ta en tur ut straks noekult ;D 10 cm her <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreasnicolai Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Jeg syns det er kjipt at det ikke er noe snø i Trondheim enda. Vil så veldig gjerne prøve BMW'en på vinterføre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Satan, jeg vil også ha 10 cm! Her ligger det ikke et lag engang. Bare noen glatte flekker her og der. Håper sterkt på skikkelig snøhelvete snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Klager på at jeg egentlig kunna hatt helg fra den faste jobben, MEN er dørvakt i helgene, altså aldri helg.. 3mnd i strekk uten helg nå! Ferie om 3uker, 19mnd siden ferie altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 la om til vinterdekk på touringen i dag,tragisk syn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Må sette e30n vekk for vintern snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Jeg syns det er kjipt at det ikke er noe snø i Trondheim enda. Vil så veldig gjerne prøve BMW'en på vinterføre! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Å jeg har en klage.. SEND CHAND HJEM FRA X-FACTOR!!!!!!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Hvorfor? Fordi alt han synger er for ensformig. Og Trønder-rockere har vi nok av fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Hvorfor? Fordi alt han synger er for ensformig. Og Trønder-rockere har vi nok av fra før synes heller de skal sende hjem Thorstvedt vertinna å skifte bukse!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Er så dritt lei av folk på salgstråder som ikke er intressert/har penger i utgangspunktet: hypper etter bilder selv om beskrivelse er gitt og derfor av mindre betydning, folk som skam byr til det irritterende, folk som sier seg intressert men bare ønsker finne det negative for prøve høye seg selv fordi de tror de er kule, folk som overpriser sine egne biler men disser andres. I de fleste tillfeller det er det bare gjeng med barneromper hva kommer til kjøp salg av biler her på fora. Folk som drar inn poltikk, relgion... har jeg også lite til overs for. Respekt finnes ikke blandt enkelte her inne. Ellers er det stort sett en fin gjeng . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg