Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Irriterer meg over nederlenderene i området som handler på byggvaresjappa jeg jobber....

Baaaare klaging, krangel og tull..

Bestiller bla dører, får beskjed om at det er 6-8 uker levering, ringer etter 6 og er sinte på OSS fordi vi ikke har fått noe enda....

I dag kom det en som skulle ha kryssfinerplate, hadde dratt fram ei på 1,5x1,5 meter (Den minste vi hadde)

Som han så absolutt skulle ha delt, jeg sa hyggelig at "Jeg kan dele den for deg, men du må betale for hele, for vi selger bare hele plater" Så begynner han å kjefte.....Dårlig service fikk jeg slengt i trynet, samt at jeg lurte han.... Sa som sant var at jeg ikke lurte noen og at det var slik det var og at vi faktisk ikke hadde brukt for de siste 60cm av finerplata og at dette ikke var noe vi fikk solgt.

Han mente imidlertid at ingen i hele verden hadde brukt for ei kryssfinerplate på 1,5x1,5 og skrek at jeg lurte ham idet han smeller igjen bildøra og fyker ut porten (=

Artige folk....

Nå har jo kunden alltid rett da :roll: Så må det jo også sies at nordmenn generelt er LATTERLIG lite serviceinnstilt og høflige. Min mening, og ikke direkte mot deg, det har eg ingen forutsetning for å påstå. Sløve, sure butikkfolk og personer i slike yrker som ikke klarer å hilse engang irriterer jeg meg på. Er god folkeskikk helt forsvunnet, spør jeg..

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nå har jo kunden alltid rett da :roll: Så må det jo også sies at nordmenn generelt er LATTERLIG lite serviceinnstilt og høflige. Min mening, og ikke direkte mot deg, det har eg ingen forutsetning for å påstå. Sløve, sure butikkfolk og personer i slike yrker som ikke klarer å hilse engang irriterer jeg meg på. Er god folkeskikk helt forsvunnet, spør jeg..

Helt enig i det du skriver med unntak av at kunden alltid har rett, men det går an å fortelle kunden at kunden ikke har rett på en kundevennlig måte.

Enig i alt det andre.

Også overrasket/irritert over hvor lite interressert arbeidstagere jevnt over er blitt de siste 5-6 årene for å støtte opp om arbeidsplassen sin både uten å klage og på død og liv kreve betalt i bøtter og spann. Det gjelder både når det gjelder å ta i et tak når det må tas i litt ekstra og under kursing hvor den ansatte vil få utvidet kunnskap som igjen vil bedre vedkommedes attraktivitet både på egen arbeidsplass og ved søking til andre jobber.

Skrevet

forbanner meg over det skjeive/knekte setet i e28'n!! (vinterbilen) kjøpte den for 3 dager siden og tenkte pytpyt. MEN den gang ei! :P har 2 e36 stoler på garasjeloftet fra gamlebilen.. noen som har tro på at det går an å putte inn?

Skrevet

"To av de skadde er tatt med av ambulanser. To andre skal fortsatt sitte fastklemt i bilene. "

Hun var HELDIGVIS en av de to som er tatt med av ambulanse. Utifra det som ble sagt per telefon virket det som om det gikk bra med hun.

Føler meg hjelpesløs hær jeg sitter i Trondheim..

Skrevet

Helt enig i det du skriver med unntak av at kunden alltid har rett, men det går an å fortelle kunden at kunden ikke har rett på en kundevennlig måte.

Enig i alt det andre.

Også overrasket/irritert over hvor lite interressert arbeidstagere jevnt over er blitt de siste 5-6 årene for å støtte opp om arbeidsplassen sin både uten å klage og på død og liv kreve betalt i bøtter og spann. Det gjelder både når det gjelder å ta i et tak når det må tas i litt ekstra og under kursing hvor den ansatte vil få utvidet kunnskap som igjen vil bedre vedkommedes attraktivitet både på egen arbeidsplass og ved søking til andre jobber.

Jeg var så kundevennlig jeg bare kunne (=

Er faktisk trivelig mot kundene, akkurat derfor jeg ble ansatt i det vikariatet jeg er i, sjefen visste hvem jeg var, hadde jobba der før og HAN tok kontakt med meg ;D

Skrevet

var og fekk svineinfluensa vaksinen i går, noe som endte med at eg blei sjuk og dårlig i dag.

lite kjekt å vere slapp og ha muskel smerter når du skal stå oppå ein krane (15 - 20m over bakken) og legge opp til brannalarm systemet da :o

Skrevet

Jeg vil gjerne klage på Granadaen....

Jeg satt i GL/Ghia instrument, da gikk ampermeter, tempmåler og bensinmåler til topps, pluss blinklysindikatoren til høyre lyste...

Satt i mitt gamle, og nå funker kun bensinmåleren på det.. Så av elektroniske finesser mangler jeg nå tempmåler, oljetrykksvarsler, bakrutevarme og klokke... Har alt, men ingenting av det fungerer.

Termostat må jeg skifte, fordi bilen blir varm, bremsesylinder høyre bak lekker/spruter og radiatoren har nok en gang sprukket.

Om jeg noen gang har nevnt "Jeg har blitt en lykkelig eier av en Granada", så tar jeg det tilbake og vel så det.

Nei, får vel fikse det som er galt og håpe at det ikke ryker mer iløpet av vinteren...

Skrevet
Jeg vil gjerne klage på Granadaen....

Jeg satt i GL/Ghia instrument, da gikk ampermeter, tempmåler og bensinmåler til topps, pluss blinklysindikatoren til høyre lyste...

Satt i mitt gamle, og nå funker kun bensinmåleren på det.. Så av elektroniske finesser mangler jeg nå tempmåler, oljetrykksvarsler, bakrutevarme og klokke... Har alt, men ingenting av det fungerer.

Termostat må jeg skifte, fordi bilen blir varm, bremsesylinder høyre bak lekker/spruter og radiatoren har nok en gang sprukket.

Om jeg noen gang har nevnt "Jeg har blitt en lykkelig eier av en Granada", så tar jeg det tilbake og vel så det.

Nei, får vel fikse det som er galt og håpe at det ikke ryker mer iløpet av vinteren...

F:Fiksing

O:Og

R:Reparering

D: Daglig

Huff ford er "forferdelige" biler til tider. Så skjønner deg godt at du tar tilbake om du har sagt "Jeg har blitt en lykkelig eier av en granada".

Det har jeg sagt selv bare at det handlet om en Sierra :P

Men min tur til og klage litt. Jeg får ikke sove. Har enda ikke lagt meg engang og eg faen meg ikke trøtt enda. Har prøvd og sove litt men er HELt umuli.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...