paukri Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 kan noen hjelpe meg? er det en sikring til dette noe sted? jeg finner den ikke ihvertfall... håper noen kan hjelpe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Det er sikkringer ja (= Mer enn det kan jeg ikke si når jeg ikke har sett boksen^^ Du finner den, står skrevet inne i lokket hva de forskjellige er. Tyskordbok og vips så har du den =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flua Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Vil tippe på at sikringene til tåkelysa sitter under dekselet under hanskerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 står under dekselet i hanskerommet ja, standlicht heter det på tysk. vist jeg husker rett så er d sikring nr 5 og 39 (?) men det finner du utav med det tabellkortet til sikringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 nebelschein ett eller anna er tåkelys.. men jeg tror ikke det er sikringer til de.. tror det er noe med den her lys modulen... for det plinker noe veldig i kjøre computeren om at alle mulige lys ikke virker... men ikke vet jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 beklager,leste feil trodde det var parklys du mente. men sjekk om pærene har gått eller sikringer somsakt først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Greit å starte med en liten måling og se om du har spenning frem til pærene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 ja klart det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 sjekka pærene men ikke noe galt med de... å jeg klarer altså ikke finne noen sikringer... er det lysmodulen da tro? noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Har du sjekka alt det grunnleggende? Pære Sikring Relè Målt strøm frem Sjekke dette før du begynner å i det hele tatt tenke på lysmodulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå