ehrnst Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Har handlet meg ny e30 som har mangellapp fra eu. det står det noe sånt som "udokumentert senkesett, hele bilen" Bilen skal stå inne å pusses opp hele vinteren og skal ikke på veien før til våren. Noen som kunne ha hjulpet meg og bilen gjennom PKK? Send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 du trenger jo ikke eu godkjenne i år da bare å levere skiltene og godkjenne den til våren når du er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 Jeg vil ha den godkjent nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Jeg vil ha den godkjent nå Da får du utbedre manglene. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 Det var faktisk ikke det jeg spurte om. Nok av biler som blir godkjent med senk. Jeg er da klar over at orginalt går igjennom, men vil høre om noen kan gjøre det før jeg eventuelt bytter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Puss fjærene for rust og legg over sort maling. Har du litt fingernemt utstyr til disposisjon kan du også lime på BMW delenr med dobbelsidig tape. Så gidder dem ikke engang blunke, om vi ikke snakker skrapesenk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Er nok 60/40 et eller annet type greier som står på. Har vurdert å lakke, men er ca samme jobb å bytte egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Flekk av det gamle senkesettet og kjøp nye fjærer på GS eller Koed. Koster ikke skjorta og sparer deg for masse stress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå