kjelle46 Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 lurte på om denne http://www.czt.no/catalog/product_info. ... cts_id=422 er lett og montere på e46? er det samme fester som original fangeren til e46?
S.Arnesen Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Hvorfor ikke kjøpe på koed.no? Billigere, også ligner den litt mer på m3 fangeren...
Sjøbuse Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 har ikke capri zone tuning (czt) vært ute av drift i fler år? hørt mange som har bestillt ting der aldrig har fått eller hørt noe fra de. jeg sendte mail angående speil der tidlig i 2008 og har fortsatt ikke fått svar.
Bmw.528IA.2000 Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Jo ikke bestill noe fra de!!!! Jeg bestilte og betalte div varer for noen måneder siden, men har ikke sett eller hørt noe fra de. De bruker vel bare den siden til å melke penger fra folk.
Lars89 Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Har den på min. Bare å slide den inni spora på siden så henger den fast. Men den var dyr og er ikke akkurat lik org M3 fanger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå