Gjest Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Hallo! Jeg vurderer å selge min 325 ix, Bilen er blitt kostet på en del i det siste. Blandt annet, 2 nye fremskjermer 2 Nye Type R Stoler Nytt Simons Effektanlegg , hele veien ifra eksosmanu. Hel lakkering "Ny" Girkasse og fordelingkasse Nye bremsecalippere og skiver foran Bilen er utstyrt med : 2.5 liter motor 4x4 understell Stor kjørekomputer Servo ABS Skivebrems foran og bak Orginal IX styling ++ bilen har gått ca 276 k, men motoren skal ha blitt byttet til en som hadde gått 190 k for en stund til bake, har ingen data på dette. Lurer på hva jeg kan få igjen for denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 + Ny clutch, utløserlager og trykkplate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Kan vel ikke regn med og få mye for en 20-25 år gammel E30. Heldig hvist du får 15000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 15000,- var nå veldig lite spørr du meg da. Er jo ikke en 316 heller. En kammerat av meg kjøpte en e30 325 touring nå nylig for 28000, med en elektrisk feil som stoppa bilen innimellom som eneste feil. Ellers en veldig fin orginal bil som også var hellakkert for ikke så lenge siden og det syns jeg var billig. Nå har jo ikke du nevt noe om noen feil eller rust eller noe sånt og hvis det er fordi det ikke er noen så ville jeg værtfall prøvd meg på minst 30000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Kan vel ikke regn med og få mye for en 20-25 år gammel E30. Heldig hvist du får 15000. Har du skjekket mye på hva E30 ligger på i det siste? Burde kunne få ca. 30 000 for den. Kommer litt ann på rust osv.. Kan være en fordel med orginale stoler? (orginal fanatiker ... hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 30 høres veldig lite syns jeg: p Kjøpte den for 26 , og den er blitt lakkert opp igjen og kostet på..: p Men selvsagt, får ikke igjen for alt man koster på.. Er ingne spesielle feil på den, annet enn en hjullager som driver å går, men skal byttes i neste uke: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Er jo bare å legge den ut for 35-40, og se hvordan responsen blir=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HungerForE30 Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Hva bilen er værdt og hva man får igjen får bilen kan ofte variere litt. Spesielt nå når det nærmer seg jul. Men tipper også et sted mellom 35-45 for denne, i følge den stand du beskriver. Ixen har litt sær kjøpsklasse så det hjelper nok med originale seter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Hvis tilstanden er bra så hadde jeg glatt betalt 50 laken for en ix. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 For meg treker panserforlengeren og setene ned 15000 i forhold til tilsvarende biler på markedet.. dette er da ingen honda.. De meste du skriver som utstyr bør vell nesten nesten regnes som standard på en IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 kan ikke tro du vil få så veldig mye mer enn 40... og da tror jeg du må treffe på riktig mann... men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Forsikringsprisen på denne bilen, ligger på ca 18.000,- hvis bilen blir kollisjonsskadet. Da er det beregnet etter biltype, alder og km på motor, hvis bilen leveres med min 8 komplette hjul. Tror nok det er flere enn meg som ville vurdert en annen bil for 40lapper enn en så gammel bil med så "lav verdi". Er ikke rare skaden som skal til for at forsikrins-selskapet sier at bilen er vrak på denne bilen, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Forsikringsprisen på denne bilen, ligger på ca 18.000,- hvis bilen blir kollisjonsskadet.Da er det beregnet etter biltype, alder og km på motor, hvis bilen leveres med min 8 komplette hjul. Tror nok det er flere enn meg som ville vurdert en annen bil for 40lapper enn en så gammel bil med så "lav verdi". Er ikke rare skaden som skal til for at forsikrins-selskapet sier at bilen er vrak på denne bilen, dessverre. Husk at forsikrings selskapene ikke ser så mye på listepris når det gjelder slike biler. Listepris og salgspris er 2 heelt forskjellige ting når det kommer til biler. De tar også høyde for påkostninger og tilstand på bilen når den skal takseres. Også eventuell kjøpesum hviss bilen er nyinnkjøpt. Men klart de prøver seg, men man har rett til å klage heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå