plumbo79 Skrevet November 17, 2009 Forfatter Skrevet November 17, 2009 Jeg er mest sugen på 286mm fordi jeg kan fortsette å bruke 15" felg, jeg er ikke glad i å kjøre på lavprofil. Men selv med 286mm og 6 stempler så må det jo bli et hav av forskjell, antagelig bedre enn e30 m3 og tenker jeg.
Lars89 Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Ser den. Blir nok rimelig "greie" bremser uansett. Garantert mye bedre enn E30 M3
plumbo79 Skrevet November 18, 2009 Forfatter Skrevet November 18, 2009 Andre kommentarer før jeg bestiller
Fliid Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Jeg ser ikke poenget.. Hva skal du stoppe på, en femøring? Beklager, men virker på meg som mange kroner å bruke på bremser forran når du bruker bilen din på vanlig gate.. Bigbrake kit forran uten å kompensere for bak resulterer da i en bremsefordeling som ikke er 70/30. Prøv f.eks Yellow stuff klosser og slissede skiver foran, så merker du god forskjell. Ny bremsevæske i hele sytemet er og ett tips, om du har gammel væske på.
plumbo79 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 Jeg har ny væske og green stuff klosser foran, men jeg kjører mye på smal landevei med 1.5 bilbredde og jeg syntes jeg må trampe veldig hardt på pedalen for å stoppe, på de 2 andre mer moderne bilene mine bla. subaru justy så er det lettere å stoppe rundt en sving med møtende bil forde den er veldig følsom på pedalen. En annen ting er at det blir 400 hp i den når jeg er ferdig.
plumbo79 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Jeg klarte aldrig å nå de som hadde tilbudet før det gikk ut, så da tenker jeg på mer bremse forsterkning isdeden, er det noen som vet hva som gir mest forsterkning av hydro fra e23/28 eller denne: http://www.summitracing.com/parts/CLP-1 ... toview=sku Jeg er ikke ute etter en "korrekt" pedal men en latmans brems.
Wendel Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Det er jo veldig mange som kun kjører med big brake kit forran og orginalt bak, som fungerer helt ypperlig.
plumbo79 Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 Ja det skal jeg kjøpe når feriepengene kommer, med det ligger en vakumpumpe på ebay for 1300kr akkurat nå.
plumbo79 Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 Kan ingen kommentere litt om denne vakumpumpen da? jeg syntes det hørtes artig ut og så vidt jeg vet så gjør de dette på volvoer og får helt syk respons.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå