Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mest sugen på 286mm fordi jeg kan fortsette å bruke 15" felg, jeg er ikke glad i å kjøre på lavprofil.

Men selv med 286mm og 6 stempler så må det jo bli et hav av forskjell, antagelig bedre enn e30 m3 og tenker jeg.

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg ser ikke poenget.. Hva skal du stoppe på, en femøring? Beklager, men virker på meg som mange kroner å bruke på bremser forran når du bruker bilen din på vanlig gate.. Bigbrake kit forran uten å kompensere for bak resulterer da i en bremsefordeling som ikke er 70/30.

Prøv f.eks Yellow stuff klosser og slissede skiver foran, så merker du god forskjell. Ny bremsevæske i hele sytemet er og ett tips, om du har gammel væske på.

Skrevet

Jeg har ny væske og green stuff klosser foran, men jeg kjører mye på smal landevei med 1.5 bilbredde og jeg syntes jeg må trampe veldig hardt på pedalen for å stoppe, på de 2 andre mer moderne bilene mine bla. subaru justy så er det lettere å stoppe rundt en sving med møtende bil forde den er veldig følsom på pedalen.

En annen ting er at det blir 400 hp i den når jeg er ferdig.

• 2 weeks later...
Skrevet

Kan ingen kommentere litt om denne vakumpumpen da? jeg syntes det hørtes artig ut og så vidt jeg vet så gjør de dette på volvoer og får helt syk respons.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...