e30 tic Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 enten må du kjøpe alle 4 mine eller så må du selge en 9x16" billig til meg for eg var litt uheldig her i høst, har tatt kanten på den ene. den holder tett og rister ikke men er ikkje pen lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Er mye rs til salgs for tiden ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Er mye rs til salgs for tiden ja.. utvalget i 16" 4x100 er litt begrenset.. budet er nå 5500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 6000+frakt er nå bydd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 To spørsmål: Sender du til Østlandet? Kan du veie dem på badevekt og finne ut av vekt pr stk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 To spørsmål:Sender du til Østlandet? Kan du veie dem på badevekt og finne ut av vekt pr stk? hvor henne? kan ordne rimelig frakt til diverse sentraler i oslo bla gjennom bekjente som kjører lastebil. kan veie dem ja, er veldig lette i motsetning til det meste annet jeg har løftet på av felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 hvor henne? kan ordne rimelig frakt til diverse sentraler i oslo bla gjennom bekjente som kjører lastebil. kan veie dem ja, er veldig lette i motsetning til det meste annet jeg har løftet på av felger Tenkte på Oslo-området ja. Hadde vært kjekt med vekt-info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 hvor henne? kan ordne rimelig frakt til diverse sentraler i oslo bla gjennom bekjente som kjører lastebil. kan veie dem ja, er veldig lette i motsetning til det meste annet jeg har løftet på av felger Tenkte på Oslo-området ja. Hadde vært kjekt med vekt-info oslo fikser vi nok vettu.. har alltid lagt merke til at rm og rs hjula føles lette. er på nattskift så måler i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 ca 8kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 kanskje greit å ta med seg at dette er det lille senteret.. ikke 34 skruer som det skal være på de store 16" senteret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Heldig hvis du får mer en 5,500 for disse imo. mvh a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 6500 bydd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå