Dekkbrenneren Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Det har seg slik at jeg ble stoppet i 108 i 70 sone og mista lappen i 3 mnd og ei go bot, men jeg har bare hatt lappen et år med tanke på prøveti. Og lurer på om jeg virkeli må ta oppkjøring på ny...? Jeg har eller hadde lettlappen siden jeg var 16 og, viss det spiller noen rolle...
Ingeftw Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Niks, du må nok ta ny oppkjøring og teoriprøve..
Reaction Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 du må nok ta opp igjen både oppkjøring og teori på nytt gitt : \ Gjett du mistet lappen, aldri artig. Prøve tiden starter på bil og har ingen ting med om du har hatt moped lappen, lett lappen eller traktor for den del.
Jås Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Skal vel svi litt ekstra å miste lappen i prøvetida ja...
Dekkbrenneren Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 jaja... paste jo glimrande me ei bot og på 7800
Ingeftw Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Kjøre i fartsgrensen så slipper du det vettu
D.Toft Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 synd. hjelper å kjøre pent. ny oppkjøring og teori..
marararius Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Hjelper alltid å kjøre pent, og det greiene der, men hvem her har ikke liggi i 107 i 70'n før?!
D.Toft Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 kan ikke huske tallet 107, men har lagt høyere ja haha
marararius Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Det jeg mener.. Er bare uheldig å bli stoppet
Eksos Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Jepp jepp, ekstremt kjedelig å bli stoppa i prøvetia, handler jo mye om (u)flaks.. Men ny oppkjøring og teori er vell ikke umulig å klare? Spørs hvor mange uvaner du har lagt deg opp.. Litt deilig å vere ferdig med prøvetia
Dekkbrenneren Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Hehe, ja er jo et sled å ta teorien, jaffal for meg. Regner med at oppkjøring skal gå smrtefritt hvertfall Menne neste gang jeg skal lufte bimmeren så er det nesten tid for sommerfelger Å det er da bra
Simpel Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Kålhue. Sånn går det når du kjører for fort. At du må ta nye prøver er bare til pass for deg, når du som uerfaren sjåfør utsetter andre for fare ved å kjøre sånn!!
Dekkbrenneren Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Slutt å grin! var sent på natt, ute på bondeland, fin og tørr vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå