Nytern Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Det hadde vært supre saker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Det hadde vært supre saker! det satt senterringer på felgene, sjekket nå akkurat . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Aiai, det hadde jeg faktisk ikke trodd! Kan du få slengt ut bilder av hjul? Evt måle hvor mye mønsterdybde det er der de er ok og der de er litt slitt? Er ikke meninga å være vanskelig altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Aiai, det hadde jeg faktisk ikke trodd! Kan du få slengt ut bilder av hjul? Evt måle hvor mye mønsterdybde det er der de er ok og der de er litt slitt?Er ikke meninga å være vanskelig altså Bilder er det vell ute på siden av hver eneste felg . mønsterdybden er vell ca 50/50 igjen til det er på det mønstret som sier at dekket bør byttes ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 Bump, ny pris! 3500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsemann Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 har du sjekket inpress på disse er intresrt hvis de passer på E39 Mvh Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 har du sjekket inpress på disse er intresrt hvis de passer på E39Mvh Lars Hei, dem passer E39 ja , det var sånn senterringer på felgene som er til å ta av til E39 så den går på nav'et . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Kun rent salg? eller evt inbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 Kun rent salg? eller evt inbytte? hadde sett formeg helst rent salg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Kun rent salg? eller evt inbytte? hadde sett formeg helst rent salg ja Så du trenger ikke felger til M3'en slik at den kan flyttes på?.. Skulle gjerne hatt meg nye, men stress å legge ut for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Hvordan felger er det du har evnt da? er det av interesse og at jeg har mulighet til å tjene på det så er det jo en mulighet. Jeg har 3 andre sett felger, så felger til å flytte har jeg med . har blant annet org m3 felgene som ligger ute til salgs her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå