Rannem Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Er de på bildet. Men mine er stygge, flasser og begynner å bli gule i kantene Så er ikke noe å bruke som pynt, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Ah, da er det nok ikke noe av interesse dessverre =/. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Ah, da er det nok ikke noe av interesse dessverre =/. Skjønner deg godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 hvor gamle er dekkene? er muligens interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Jeg vet ikke hvor gamle dekkene er, jeg kjøpte felgene brukte i sommer selv og da satt dekkene på, fikk bare brukt felgene en halv dag så har dem bare blitt liggendes siden. tipper dem er ifra fjor, men dette er noe jeg ikke vet sikkert. Selges til 3000 til helgen hvis ingen byr over . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsemann Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Solgt???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Solgt ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå