GSS Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 BMWCCN Hed-Opp inviterer til medlemsmøte onsdag 25. november kl. 19 på Vertshuset V-E6 (veikroa ved E6 mellom Mjøsbrua og Lillehammer). Tema for kvelden er videre aktiviteter for klubben hvor vi ber om innspill og forslag fra dere medlemmer. Vel møtt! Hilsen Styret.
NA Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Nødt til å komme meg på dette møtet ja. Mange som skal hit eller?
Tom-Erik ///M5 Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Nødt til å komme meg på dette møtet ja. Mange som skal hit eller? Jeg skal pøve og ta en tur..
Torek Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Jobber. Litt for langt unna var det vel uansett, så.
NA Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Nødt til å komme meg på dette møtet ja. Mange som skal hit eller? Jeg skal pøve og ta en tur.. Ok. Fint om så mange så mulig møter, da blir det jo litt liv i bmwccn hedopp igjenn Fått no ordnings på e30'n da tom erik?
Tom-Erik ///M5 Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 Nødt til å komme meg på dette møtet ja. Mange som skal hit eller? Jeg skal pøve og ta en tur.. Ok. Fint om så mange så mulig møter, da blir det jo litt liv i bmwccn hedopp igjenn Fått no ordnings på e30'n da tom erik? Ja har satt i orginal motor for og få den eu ok... Så jeg Tror den blir beholdt orginal...
carlhaakon Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Synes denne skal opp nå så det kommer litt flere
Tom-Erik ///M5 Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 svært dårlig respons her da folkens Du skal vel i veien NA?
NA Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 jepp, skal i veien jeg vettu kan samkjøre opp dit om du vil. ikkke no vits i å kjøre etter hverandre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå