matsn Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 tatt ett bilde av noen felger men vet ikke hvilken det er. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Er det BMW stempel på innsiden av felgene? Syns de ligner litt på En felg Alessio har men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 glemte å se inni før jeg hev de på hehe men er sikkert replicaer regner jeg med egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Kan være Breyton Vision felger, viss de er orginale da. Men mener Rondell også har laget en kopi av disse engang i tiden, kanskje enda? Breyton Vision Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Replica av Breyton Vision. Ser forskjell på replica og original ved at kopiene har små hull mellom hullene til hjulboltene. De John H har bilde av er originale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 ok da er mine originale da for er ikke hull mellom hjulbolt hullene:) men tusen takk for svarene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Er de orginale Breyton så skal de vel stå Breyton i kanten også slik som på disse : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Har ikke vært borte i kopier som ikke har de små hullene. Og hvis det står Breyton mellom to av eikene som på bildet over er de originale. På innsiden er det stemplet Fondmetal. Det er de som har laget dem for Breyton Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 ok jeg bommet litt da. er replicaer for var visst hull mellom bare ikke lagt merke til det:) men tusen takk for alle svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå