Gå til innhold

8,5- og 9,5x19 et 35 på E36?

Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

Som topic sier:

Jeg lurer litt på noen 19" til min E36 sedan.

Foran: 8,5x19 et35

Bak: 9,5x19 et35

Vil det være mulig å få dette på uten mye subbing?

Hvilken dekkdim bør jeg da ha?

Bilen er senket 70/40 med 60/40 FK fjærer, bonrath 10mm skåler og bilstein B8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du valser blir jo saken en annen :wink: var det den lagunagrønne bilen? Kan Ikke tro at det er særlig kjørbart selv om det går an å kjøre med(les: hjulene går rundt) mine 10*18 et25 var iallefall sykt dårlig å kjøre med.. Jeg tåler litt subbing men bilen bør kunne krenge bak uten å subbe! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den lagunagrønne ja-

Hehe, nå er jo 10x18 et25 både en halv tomme bredere OG med 10mm lavere innpress enn de jeg kikker på da så da stakk vel de over 2 cm lenger ut av skjermene enn "mine" ;)

Edit: Nei, ca 16mm blir det vel... Regnet på at dine var en tomme bredere i stedet for eh halv :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..joda:) er det acs felger? de er iallfall sykt rå i 19" på e36! Men det at de er 19 kontra 17-18 har også litt å si, uten at jeg har en god forklaring.. Er iallefall ganske skråsikker på at du må gjøre noe med skjermene bak. (8.5*18 et35 med 225/40-18 subber faktisk litt tilogmed)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er zito titan det er snakk om.

Har hatt lyst på de i over 2 år, og nå kan jeg få de for en pris som er så god at jeg bare MÅ slå til ;)

Men litt valsing kan jeg leve med. Må pusse ned og lakke litt på bakskjermene mine uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du valser bak bør det gå bra, men du kan ikke bruke veldig brede dekk. Kjørte selv med Zito GTR en periode og opplevde at det subbet ørlite grann bak med fullastet bil selv med valsing, samt foran ved fullt rattutslag. Hadde 8,5" ET35 hele veien med Dunlop SportMaxx-dekk, dimensjonen på de var 225/35.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...