Rabies Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Som topic sier: Jeg lurer litt på noen 19" til min E36 sedan. Foran: 8,5x19 et35 Bak: 9,5x19 et35 Vil det være mulig å få dette på uten mye subbing? Hvilken dekkdim bør jeg da ha? Bilen er senket 70/40 med 60/40 FK fjærer, bonrath 10mm skåler og bilstein B8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Tror det vil subbe både foran å bak. om du hadde hatt 8.5" bak ville det også subbet. Beklager litt dårlig ipod-svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 9.5" bak kan ikke ha ET over 35 for å gå klar bærearmen, foran går det fint men vil tro at det iallefall subber i innerskjermen ut mot skjermbuen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Hmmm, burde jo være mulig å få det til å gå trodde jeg, med tanke på at spiff her inne f.eks kjørte 8,5- og 10x18 et13 og blodsenk på coupeen sin. (riktignok mye valset bak, men det kan jo valses litt på min og ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Om du valser blir jo saken en annen var det den lagunagrønne bilen? Kan Ikke tro at det er særlig kjørbart selv om det går an å kjøre med(les: hjulene går rundt) mine 10*18 et25 var iallefall sykt dårlig å kjøre med.. Jeg tåler litt subbing men bilen bør kunne krenge bak uten å subbe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Var den lagunagrønne ja- Hehe, nå er jo 10x18 et25 både en halv tomme bredere OG med 10mm lavere innpress enn de jeg kikker på da så da stakk vel de over 2 cm lenger ut av skjermene enn "mine" Edit: Nei, ca 16mm blir det vel... Regnet på at dine var en tomme bredere i stedet for eh halv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Hehe..joda:) er det acs felger? de er iallfall sykt rå i 19" på e36! Men det at de er 19 kontra 17-18 har også litt å si, uten at jeg har en god forklaring.. Er iallefall ganske skråsikker på at du må gjøre noe med skjermene bak. (8.5*18 et35 med 225/40-18 subber faktisk litt tilogmed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Nei, er zito titan det er snakk om. Har hatt lyst på de i over 2 år, og nå kan jeg få de for en pris som er så god at jeg bare MÅ slå til Men litt valsing kan jeg leve med. Må pusse ned og lakke litt på bakskjermene mine uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Ikke så dumme de heller den sorte 318is turboen her inne med slike var iallefall fet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 http://images.bimmers.no/files/erdpixw69a6npsf5a33n.jpg Denne? Dette er 18" da, men samme bredde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 alt går men det vil nok subbe og du må nok valse mye siden bilen er såpass senket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Hvis du valser bak bør det gå bra, men du kan ikke bruke veldig brede dekk. Kjørte selv med Zito GTR en periode og opplevde at det subbet ørlite grann bak med fullastet bil selv med valsing, samt foran ved fullt rattutslag. Hadde 8,5" ET35 hele veien med Dunlop SportMaxx-dekk, dimensjonen på de var 225/35. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Nei var en coupe fra skien, prøver å komme på brukernavnet. Den var sikkert senket 100mm også.. Tror forøvrig at det var 18" det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Jaja, er verdt et forsøk Og blir det HELT håpløst selv med valsing så kan jeg sikkert leve med å skaffe meg noen 60/30 fjærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 http://images.bimmers.no/files/vtce6ceo1fuo2x408hbo.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå