///m-vader Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Avventer salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Bilder og kansje en prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Bilder og kansje en prisantydning? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 interessert i bytte i 328 cab? send pm...?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///m-vader Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 sendt deg PM børge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 sånn ska ein m3 sjå ut etter min meining eg er egentli på jakt etter ein org m3 men. kor longt er motor å karoseri gått?? er det noe rust noen plass? og kva års moddel er den?? kjekt å få me.. Den andre m3`en din ser vell kje tilfeldivis lik ut som denne er org og til salgs? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///m-vader Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 sånn ska ein m3 sjå ut etter min meining eg er egentli på jakt etter ein org m3 men. kor longt er motor å karoseri gått?? er det noe rust noen plass? og kva års moddel er den?? kjekt å få me.. Den andre m3`en din ser vell kje tilfeldivis lik ut som denne er org og til salgs? hehe Det er 93modell, ikke noe rust mener jeg. Den runder snart 200, motoren er i god stand! Den andre m3'n er litt bulket for øyeblikket, desverre men den var veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Har en e30 med m50b25 motor jeg skal selge, intressert i bytte+mellomlegg? svar på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///m-vader Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Har en e30 med m50b25 motor jeg skal selge, intressert i bytte+mellomlegg? svar på PM Pm sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///m-vader Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FBreks Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 e30 325 cab pluss mellomlegg såklart??? send pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///m-vader Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 e30 325 cab pluss mellomlegg såklart???send pm:) sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasdyb Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 type spoiler, bakfanger? pen bil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Bytte med meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///m-vader Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Bytte med meg?? send meg pm med bilder så jeg kan få se fant ikke noen nye bilder i tråden din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå