4den Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Bakseteputa har revnet. Ønsker å kjøpe ei hel. Noen som har ei tilsalgs?Se vedlagt bilde av mønster. Alternativet er å bytte alle setene til svart skinn. Dette er en todørs bil, men jeg kan vel bruke de gamle "stammene", med vippefunksjonen. Altså flytte over litt...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Hadde du sagt ifra ca. 2 uker før, kunne du fått mitt gratis, det var helt og pent alt sammen! Ingen her inne ville ha det, derfor gikk det på dynga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 du trenger ikke ryggen? =) har ikke sitteputa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 jeg tror jeg har.skal sjekke i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4den Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Synd å høre at det har gått på dynga, ..men det kan se ut som at noen kanskje kan ha enda. Det er bare sitteputa bak som er revnet, ellers er det kjempefint. Er veldig i tvil om jeg skal bytte til skinn. Foretrekker orginalen enda ihvertfall. Jeg har dette i en gammel bil som ikke brukes så mye, så jeg syns det får "hyre". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå