ØrjanL Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 hmm... tror eg holder meg til vanlig plexi eg siden eg allerede har noen kvadrat av det liggende... men e det stress å frese ned ett spor i platen til pleksien? eller så blir jo den å ligge oppå platen.. og det vil jo se teit ut :S eller har du noen andre gode ideer der?
Nautiluz Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Monter den under platen. Om du vil slippe å frese kan du jo kjøpe 2tynnere mdf plater og kappe ut ene hullet større enn i andre platen. Og sett dem sammen så har du jo "freset" ut ett spor.
ØrjanL Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 ehm.. jo sant det då.. men då må eg jo finne noen plater som e såpass tynne som den plexien eg har.. og den eg har ikkje spess tykk... :Pmen sikkert nok til den bruken den ska vere til.. men har og tenkt litt på dette å putte de nedi brønnen... noen enkel og grei forklaring på kossen eg kan gjøre det?
E30 er tingen Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 http://www.team-bhp.com/forum/sound-off ... -well.html kan denne være til hjelp?
bmw530i Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 skal trekke om kassa mi i stoff, går det ann å stifte i MDF?
Tony Bardalen Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 skal trekke om kassa mi i stoff, går det ann å stifte i MDF? Oh yes!
bmw530i Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 det er bra så slapp jeg lime og stresse med det
Sjøbuse Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 jeg brukte spray lim på boks fra biltema. ble bra det også.
bmw530i Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 jeg bruker stoff fra biltema btw. men er det bare å spraye på overflaten ogå presse på? å lang tid tar det før det setter seg?
Nautiluz Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Spray på begge flater og legg dem sammen. Er heftet på ca 0sek.
Julianv Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Tenkte å få festet 10" min i skiluken jeg også da jeg faktisk ikke hører noe bass fra subben inne i kupeen. Er seas lotus 10", og hørte den VELDIG bra i galanten jeg hadde som var en kombi Men hvordan feste kasse opp slik som på det bildet med focal 11"eren? Beslag av noe slag?
ØrjanL Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Skrevet Februar 13, 2010 Den focal 11" va sto vel i en egen kasse baki bagasjerommet..
Sjøbuse Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 den står i en liten kasse bak i bagasjerommet ja. nautiluz har bygget den og innstalert den i bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå