Gå til innhold

Mer bass fremover i bilen


Anbefalte innlegg

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

joda.. men har funnet ut at eg vil ha de på midten.. tror ikkje det e plass til de på veggene på siden... tror de e for lange.. tenkte nedi hjulbrønnen eller på gulvet baki... men vet ikkje ka som e best og stiligst enda.. og enklest ikkje minst.. ender vel kanskje opp med en tur til nautiluz en helg :P e hvertfall enklest :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bygg opp gulvet med plexi og ha forsterker under glasset. da kan du også bruke bagasjerommet om det er nødvendug.

kan også bygge opp med plate du trekker i samme farge som bagasjerommet. og plexi kun over forsterker så ikke hele guvet under syns men bare forsterkeren.

min bror gjore det siste i E30 cab, men ble for varmt under gulvet så forsterkeren kuttet etter en stund. det løsta han med å montere 2 data vifter i gulvet på hver side av forsterker. en blåste inn luft og den andre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plexien kan du lett bytte om det skulle bli for mye riper da.

kan ta ut gulv trekket. tegne rundt på en plate. skjære ut langs streken. så lager du hull over forsterker. trekk platen med stoff, så og noen klosser under platen som ben. da blir den like stor som gulv trekket og burde passe rett i. husk og ikke lage platen så lang at den går lenger enn kassa di da. hehe. trenger jo bare å dekke mellom kassa og bakkant av bagasjerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herdet glass er billigere, har jeg funnet ut. Men usikker på hvordan det er å borre i. Mener det går an, uten å ha sjekket opp i akkurat det :) Kan sikkert få glassmester til å borre ut noen hull for deg gratis om det skulle være en issue med dette.

Om det er tyngre har vel NADA å si i en stereoinstallasjon som lett faller på XX kg uansett? ;) så tror ikke en kilo fra eller til skader så mye.

Hvis man skal bytte plexi hele veien så faller vel det på sin egen urimelighet? Når herda glass allerede er billigere?

Dette er ikke for å kverulere, men for å belyse noen faktapunkter som folk tydeligvis glemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hva noen av de koster jeg. men jeg har fåt tak i flere plexi plater gratis. og de blir ikke ripete om man ikke riper de opp :P funket bra i bagasjen til broren min. så aldrig riper der. og det bagasjerommet ble brukt til mye rart.

og det herda glasset vet jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...