ØrjanL Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 godt vi har hver sin smak på utseende då har aldri likt pioneer sitt utseende.. men det kan bli stilig ganske fort om du bygger "ned" forsterkeren(e) og legger plexi over og gjerne litt LED inni.. e bare fantasien som stopper.. se litt på denne siden her: http://www.nautiluz.net Der finner du masse gode ideer
Tony Bardalen Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Bare ikke bruk PLEXI! Bruk heller herda glass. Riper ikke, og er billigere en Plexi-plater
ØrjanL Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 spørs jo helt kor henn du har tenkt å ha forsterkeren då.. om du ska ha den liggende på gulvet kan herdet glass vere bedre men på siden kan du like så godt bruke plexi.. og plexi ikkje noe dyrt om det bare e for å beskytte en forsterker..
bmw530i Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 skal så forsterkeren skal være synlig har jeg bestemt meg for bestilte bass elemente i dag (bestilte gjennom jobb , får gode rabatter ) så tenkte jeg å finne en kondensator også å montere synlig har Pioneer kondensatorer?
ØrjanL Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 les tråden om dette med kondensatorer før du bestiller noe sånt.. kondensatorer e ikkje alltid like gode alternativer.. for min del syns eg de e mer til pynt enn noe annet..
Hawkon88 Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 kondensatorer e ikkje alltid like gode alternativer.. for min del syns eg de e mer til pynt enn noe annet.. Rart at alle som bygger proffe anlegg, og i høyere prisklasser bruker kondensatorer. Stinger er markedets mest anerkjente på kondensatorer.. Men les deg til hvordan du skal koble den opp..
Tony Bardalen Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Alle og alle... Spørs det gitt Hvordan man kobler opp en kondensator er akkurat like enkelt som å boble til et batteri. Pluss på pluss og minus på minus.
bmw530i Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 men kondensator kan vel ikke gjøre det verre?
Tony Bardalen Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Neiiida... Skal du lage et dB-drag anlegg så funker ikke en kondensator. Til musikkbruk funker det fint
bmw530i Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 jeg skal bare ha den koblet til en bass så er kanskje mest for utsene messig men leverer Pioneer kondensator? tenkte å ha fult pioneer anlegg har spiller, bass og forsterker nå og skal etterhvert ha høytalere bak og foran også i Pioneer
Tony Bardalen Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 En bass krever med strøm da, så er klart fordelaktig å ha en kondensator om alt annet er på plass. Ingen vits å starte med kondensator, som jeg har nevnt før Pioneer leverer ikke kondensator. Hvorfor vil du ha FULLT pioneer-anlegg egentlig?
bmw530i Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 egentlig bare for å få samme merke og får gode rabatter fra Pioneer men gjør selvfølgelig ikke noe at kondensator er annet merke selvfølgelig
Tony Bardalen Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Stikk innom dB Companiet i Arendal. De har fine priser på koblingsutstyr Så hilser du fra meg
bmw530i Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 kjøper meg bare en kondensator som funker kanskje jeg stikker hen for å se ikke så langt unna med den nye veien
ØrjanL Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 Tony: Må du ikkje lade opp kondensatorer før du kobler de til anlegget? har hørt og lest det engang eg sku koble opp noe sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå