Gå til innhold

Mer bass fremover i bilen


Anbefalte innlegg

Tony:

Ja mente med ett rele eller noe.. glemte visst å skrive det :P har sjøl gjort det samme.. har faktisk prøvd begge deler og begge gikk helt fint.. men eg prøvde med led då..

BMW91: treskruer og trelim passer helt fint sammen... eller noe annen lim som f.eks. fugger sin Bond all.. e mer en rein lim men limer som bare det.. husker ikkje helt kor du får tak i det i i kristiansand.. sikaflesx går vel og om eg ikkje husker feil.. men bruk fugger sin istedet.. så betaler du lønnen min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er platene helt rette trenger du ikke annet en vanlig trelim. Men bygger du kasser som 98% av de andre rundt om kring så kan det lønne seg å handle noe tykkere guff. Biltema har jo noe greier. Silikon bare løsner, så trenger ikke bruke det :)

Bruker du MDF så kan det være fordelaktig å forborre for du evt. skal skru sammen platene. MDF har en tendens til å sprekke litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tips :)

tror dette kan bli bra :D

tar bilde når jeg er ferdig :)

men må jo trekke det inn i stoff også, tror det hadde blitt galt med å tatt hele i svart stoff? siden bagasjerommet er grått :P

for tviler jeg får tak i samme gråfarge :P

for skal hvertfall være svart inni mot bilen liksom :)

selvom man ser lite av kassa siden bassen er stor forhold til skipose hullet men tror det blir bra uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk nautiluz her på forumet til å bygge den til meg.. tror ikkje det e bare bare å lage en sånn en.. du kan jo spørre han om tips eller om han har lyst å lage til deg og.. mener han sku ha 4000 for min kasse.. men e på grunn av at eg har sagt at eg vil ha den sånn som den e.. plexi glass koster litt også kommer lakk, stoff og lys ogå... blir litt penger av det... men e fornøyd med kassen selv om det ikkje va helt sånn eg hadde tenkt meg den då :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, den kassen ble jo Überfet da. Synd jeg ikke har midtarmlene med skipose så jeg kunne prøvd meg på en lignende løsning (bare mye mindre elegant). Jaja, funker vel å kjøre med baksetet nede også, selv om det ser litt dust ut.

Gleder meg til å se bilder med elementer i :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, den kassen ble jo Überfet da. Synd jeg ikke har midtarmlene med skipose så jeg kunne prøvd meg på en lignende løsning (bare mye mindre elegant). Jaja, funker vel å kjøre med baksetet nede også, selv om det ser litt dust ut.

Gleder meg til å se bilder med elementer i :D

har ikke skipose jeg heller. er en plate der som stenger hullet istede. men den kan bare slås ut da. så blir det høl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...