bmw325ci Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Meget pen bil...en av få clubsportbiler i norge selges. Bilen bærer ikke preg av km stand.Den er pent beheandlet blitt vasket ofte og stelt med.Må bære ses. km:203000 -ess kompressorsats kostet 48000,- -Xenon i grøftelys -tsw kyalami 19 toms sommer felger med 225/35 255/30 -16toms vinter felger med hakka 5dekk.helt greie dekk -proff sotet vinduer -brembo skiver foran borret -lakkert toppstag i motor i bilens farge -auto quage målere i bilen ladetrykk,oljetrykk og oljetemp. -Helt greit sterioanlegg veldig fint bygd. -skiftet olje hver 5000km -Forsterket clutsh -supersprint grenrær uten kat ++++ Clubsport-pakken inneholder: Sports Seat M Style Upholstery M Sports Steering Wheel Alu Black Cube Inserts Anthracite Headlining "Clubsport" Threshold Plates Acustic Package (special air filter + reduced sound deadening) M Arodynamic Package High Gloss Shadow Line Sports Suspension Special Headlight Shell M Footrest M Gear Shift Knob Quickshift Gearlever Special Rear Exhaust Pipes Ring eller send sms for mere info eller bilder:48147886 Kan evt byttes i noe annet. Bilen må ikke selges så useriøse bud er ikke vits. Bud ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Har sette denne på treffet i tromsø, å at den var gådd 203 000 hadde jeg aldri trodd.. så utruli bra ut! =) Lykke til med salget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Drømme kjerre. Hva ønsker du for den? Hva du er interresert i å bytte i er også greit å ha med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ci Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Drømme kjerre. Hva ønsker du for den? Hva du er interresert i å bytte i er også greit å ha med Jeg vet ikke heilt va man kan førvente og få før denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ci Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Har sette denne på treffet i tromsø, å at den var gådd 203 000 hadde jeg aldri trodd.. så utruli bra ut! =) Lykke til med salget:) ja ska være enig med deg....skulle jeg sjøll tippe har jeg tippet runt 120000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen66 Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 vill du bytte i min eller ?? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... c&start=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ci Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 ingen som er innterisert? Bud ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ci Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Ca pris? Har ikkje så mye aning va man kan førvente og få før denne en plass mellom 230000 og 260000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ci Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 BUMP!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Denne som gikk med kompressor for en 2-4år siden? Som var på bmw treffet på ACR i det tidsrommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ci Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Denne som gikk med kompressor for en 2-4år siden? Som var på bmw treffet på ACR i det tidsrommet? ja det stemmer det...er jeg som var der nede med bilen da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Flytta jo greit på seg den der:) Er det fortsatt presse i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ci Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Flytta jo greit på seg den der:) Er det fortsatt presse i den? ja funker heilt greit...ja pressa står der enda:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ci Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå