Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skulle gjærne kjøpt denne bilen jeg, titta på den flere ganger og er ute etter en sånn bil. Tenkte meg ikke å kjøpe før til våren for jeg må kvitte meg med 2 biler først.

Du er ikke int. i å bytte i en mercedes 2003 220cdi chippa og jåla opp litt, og en 92mod mr2 som også er ganske fiksa opp, (mangler litt)

Skrevet
Skulle gjærne kjøpt denne bilen jeg, titta på den flere ganger og er ute etter en sånn bil. Tenkte meg ikke å kjøpe før til våren for jeg må kvitte meg med 2 biler først.

Du er ikke int. i å bytte i en mercedes 2003 220cdi chippa og jåla opp litt, og en 92mod mr2 som også er ganske fiksa opp, (mangler litt)

Nei desverre...skal ha meg ny bimmer va plan:)

Skrevet

nydlig bil.=)

Regner med denne ikke er godkjendt med presse?

Tar ikke motoren skade av kompressor?

mener visst denne har gådd en del km med kompressor tar ikke motoren skade av det? eller går det greit så lenge man følger med olje å temp?

Skrevet

ESS sine installasjoner er i verdensklasse, der driftsikkerhet og holdbarhet er førstepri.

Sålenge du server og behandler motoren bra. Så er det ikke noe problem.

Les på ESStuning.com for mer info.

• 2 months later...
Skrevet

Hva er effekten med presse? Rundt 300? Var synd med km. standen. Er nok det og muligens avstanden som er problemet.

Skrevet
denne er som sagt ikke godkjendt med pressa. hva vil skje ved evnt uhell? eller når den ska på eu?

nei den er ikke godkjent..med uhell bet jeg ikke va som skjer.men eu er inga problem

Skrevet
men eu er inga problem

Sikker på det? Må jo støye en god del mer enn vanlig med komplett Supersprint anlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...