Yngvejos Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Jeg skulle montere steinplate på bilen min etter retting idag, men den kræsjer i to slepekroker. Har e30 facelift slepekroker under fangerfestene, eller har verkstedet sveist inn feil frontramme? Er det noen som har bilder av en e30 facelift uten steinplate?
Ingeftw Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 På min facelift er det sånn slepekrok som du skrur fast. Altså, i frontfangeren vipper du ut et lite deksel og under dekselet skrur du det fast. Denne befinner seg til siden for skiltet, på passasjer siden av bilen.
Yngvejos Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 På min facelift er det sånn slepekrok som du skrur fast. Altså, i frontfangeren vipper du ut et lite deksel og under dekselet skrur du det fast. Denne befinner seg til siden for skiltet, på passasjer siden av bilen. Den har jeg også. Det jeg lurer på er om de er to kroker bakom steinplata.
Sjøbuse Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 min 85 mod hadde 2 faste kroker. en på hver side.
Ingeftw Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Det skal det ikke være nei. Høres ut som om de har sveist inn feil ramme.
Ingeftw Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Her du: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=118714 Den tråden der har et bildet av facelift front der du kun ser front rammen.
Yngvejos Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 Se der ja. Er krokene eneste forskjellen? Holder gjerne å kappe dem bort?
Sjøbuse Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 det er vel ikke lov å kappe tauekroker på bilen?
Yngvejos Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 det er vel ikke lov å kappe tauekroker på bilen? Hvorfor skulle ikke det være lov? De skal jo ikke være der.
Sjøbuse Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 hviss det er byttet front og den orginale er borte så er det nok ikke lov. er påbudt med tauekrok forran og bak.
Yngvejos Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 hviss det er byttet front og den orginale er borte så er det nok ikke lov. er påbudt med tauekrok forran og bak. Den originale er der også. Var totalt 3 slepekroker. Kappa bort de to overflødige og fikk fronten til å passe uten problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå