kanari87 Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Fikk i dag tilbud om forsikring hos sparebank1. ser jeg må føre opp kmstand på det skjema som sier opp min gammle forsikring hos gjensidige, det jeg lurer på er om det da kan ha noe og si om jeg har kjørt litt over kjørelengde.
S.Arnesen Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Har du kjørt over den km grensa du har så skylder du i teorien gjensidige penger. Om de vil bry seg noe om det vet jeg ikke, men tror ikke det...
HungerForE30 Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Vanligvis ikke om dette dreier seg om bare litt, men du kan risikere å måtte betale litt ekstra.
kanari87 Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 noen som har peil på hvor mye man må betale per km kjørt over da?
wabby Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Det finner jeg snart ut av.... Skal bytte forsikkring og har kjørt 30k over
Kjell Z3 Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 At du tør, kjører du 30.000 over forsikringen er det omtrent som ikke å ha forsikring om det smeller. Du lurer ikke forsikringsselskapet men deg selv.
S.Arnesen Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 At du tør, kjører du 30.000 over forsikringen er det omtrent som ikke å ha forsikring om det smeller. Du lurer ikke forsikringsselskapet men deg selv. De fleste selskaper vil vel nekte utbetaling da vil jeg tro ja... Og med god grunn syns jeg. Selvom jeg har kjørt over selv flere ganger også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå