Reset Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Har hatt bilen en stund nå, kjøpte den i juli:P Har bare ikke tatt meg tid til å legge ut bilde av den. Kjøpte den av han jeg leide leilighet med for en stund siden. Det er en 97 modell 520i manuell. helt ok bruksbil Har ikke så mye ekstra utstyr å skryte av. Airbag, AC, Pioneer mp3 spiller, manuell, el ruter +. Bilen hadde gått 238.xxx når jeg kjøpte den. fullt service hefte. Selgeren hadde bilen på service og eu før salg. Dem har orginal M5 styling, og M5 felger. Godkjent senket med Apex senkefjærer. godkjent. Røde\hvite baklykter. Bilde Har foresten montert Hella Angeleyes, 2001 look. Ble utrolig mye bedre Den hadde gamle lyktene på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 ser grei ut denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 ser grei ut denne. Takk Dette er Bruksbil\konebil Har i tillegg en e36 325i og en e30 320i med 325i motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Liker E39 plain, og denne falt i smak! Funker ikke med for mye dall på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Liker dem plain jeg også Har tenkt litt på m5 speiler også, så den blir litt mer "gjennomført" Har også tenkt på å bytte ut bakerste lyd demper til noe med finere stusser. Har bare sånn "chrome-skru-på-greier" :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Veldig fin 5er Du har ikke M5-front, men m-tech. Ser det på krysset i midten av fangern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 ååh? eneste det som er forskjell? Er vartfall orginal bmw del såg jeg ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Fin E39 du har der. m5 speil er ikke feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Pen den der ja Nye speil og lister så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Dama hadde tatt noen bilder her en dag;) (skitten bil da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå