bakke Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 i sommer kjøpte jeg meg en 320 sedan, som hadde diverse feil... ble blandt annet motor bytte : b så nå er det det kosmetiske som skal få seg en omgang! å det trenger den.. har begynt ombygningen til e46 m3 front, med lykter, panser og skjermer. legger ved noen bilder fra da jeg kjøpte den, til sånn som den står i dag: ) slik så den ut når jeg hentet den med m3 front biten som skal på panseret fin kappet alt så og si kalrt til sveising Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Ser bra ut dette Skal bli spennende å se resultatet Sleng ut masse bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 kommer masse bilder når jeg har fått gjort mer : ) fikk bestilt lykter og nyrer fra styling-tech på søndag, så håper jeg får de denne uka : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Hvordan gjør du det med fester til lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 har ikke kommet så langt enda... får se når lyktene kommer, for den lykta jeg har nå kommer fra en kræsjet e46, så festene er knekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Dette ser bra ut btw, håper du er heldigere enn meg med varene fra styling-tech.. kjøpte frontlykter og lyktesenkere av dem, og chromen på lyktene begynte å ruste 2 uker etter montering og lyktesenkerene var 5cm for lange og hadde så dårlig passform at de passet best i blådunken.. Værste av alt var at det ikke var mulighet for noe reklamasjon heller..såe..håper du er heldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 har ikke kommet så langt enda... får se når lyktene kommer, for den lykta jeg har nå kommer fra en kræsjet e46, så festene er knekt... Ok. Lurte på om du hadde tenkt å montere E46 frontstykke skjønner du. eller om du lager egne fester til lyktene Hold oss oppdatert da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Dette ser bra ut btw, håper du er heldigere enn meg med varene fra styling-tech.. kjøpte frontlykter og lyktesenkere av dem, og chromen på lyktene begynte å ruste 2 uker etter montering og lyktesenkerene var 5cm for lange og hadde så dårlig passform at de passet best i blådunken.. Værste av alt var at det ikke var mulighet for noe reklamasjon heller..såe..håper du er heldig takktakk : ) dette hørtes ikke bra ut : o men man får håpe på det beste... var det lang vente tid på å få varene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Dette ser bra ut btw, håper du er heldigere enn meg med varene fra styling-tech.. kjøpte frontlykter og lyktesenkere av dem, og chromen på lyktene begynte å ruste 2 uker etter montering og lyktesenkerene var 5cm for lange og hadde så dårlig passform at de passet best i blådunken.. Værste av alt var at det ikke var mulighet for noe reklamasjon heller..såe..håper du er heldig takktakk : ) dette hørtes ikke bra ut : o men man får håpe på det beste... var det lang vente tid på å få varene da? håper for din del at det går bra lyktene var på lager så de fikk jeg hentet ut med en gang, men det var værre med lyktesenkerene.. Det tok nærmere to måneder siden til og med fabrikken var tom.. jeg var sikkert av det uheldige slaget under den bestillingen..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 okei.. de hadde alt jeg bestilte på lager, så får håpe jeg får det snarest og at alt er etter forventning : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 det gjør du nok, og er noe galt -pakk det tilbake til dem og krev pengene igjen så fort som mulig (+ hils dem fra meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 hehe,det skal jeg gjøre ! : b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Ser lovende ut dette Ikke mange med full E46-front i Norge Hvordan gjør du det med skjermer/blinklys osv? Kappe ut fra brukte/veng-skjermer? Planer for resten av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 kapper ut skjermkant og biten rundt blinklys fra e46 i et stykke, siden e46 er en del breiere enn e36, så blir det også breddet bak : ) alt blir sveiset og tinn spaklet : ) så blir det vell e46 m3 bakende med eksos ettervert: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 me like this.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå