///Grandalen Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Er det noe fremgang om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 ser ut som en tråd som er verdt å følge med på virkelig noe uten om det vanlige, IMPONERT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bovve Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 noe som skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 word! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 slik ser det ut på innsiden av luka, fra det rundtståle i nedre kant blir det sveiset plate opp til dit ogr luke starter grunnet fronten, er også begynt å sparklet men har ikke bilder av det .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bovve Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Dette ser fortsatt meget flott ut. Jeg tenkte å få tatt den runden jeg snakket om på nyåret nå snart. Passer det for deg til helgen? Send meg Tlf nr på PM, så kan vi snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 da har det blitt gjort litt igjenn : ) et bilde av baksiden av luka, skal heilsveises og slipes ned : b prøving av larson innovation 10*20 litt spakling fått fjernet eneste rusten som var på bilen å. under batteriet, sikkert en typisk plass å ruste:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 da er luka spaklet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 da er bakluka grov sparklet og grunnet, så nå er det bare litt fin sparkling igjen har også bestilt ny bakfanger e46 m3 ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Blir bra dette Rune. Men på det nest siste bildet der, er bakluka helt igjen eller er den litt åpen? Ser ut som bakluka er høyere opp iforhold til baklyktene skjønneru... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 luka er ikke justert : b så når alt er juster riktig, stemmer høyden bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Blir bra det her! Spesiell den vingen din, ikke alle som har sånn for å si det slik Men syns den fortsatt så litt spiss ut på midten. MEN, kan hende bildene juger litt da, så det ikke er så ille som det ser ut som Uansett, tøft bygg. Og gleder meg til å se ferdig resultat jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Når kommer det lakk på bilen tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 har endelig funnet akkurat den fargen jeg skal ha ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå