Gå til innhold

e36-fra vrak til glis : )

bakke
 Share

Anbefalte innlegg

har endelig funnet akkurat den fargen jeg skal ha ! :)

5jkmrwu0jiuyerqromy6.jpg

neida, skal ikke ha denne neg :lol:

fattern lakkerte nettopp en sykkel i blood red candy, så det blir denne!

7doaguwive5kogqgfivr.jpg

litt vanskelig å få frem effekten på bilde, men det var en sinnsykt dyyyp farge :)

kom på tanken på badlook panser inatt også, så jeg måtte klippe til en papp plate for å se :wink:

å da ble det til at jeg mått skære til en plate bit i stål også, for jeg synes dette var temmelig rått 8)

håper derre kan komme med noen meninger om jeg skal sveise på badlook eller om jeg skal gå for orginal, noe som jeg synes så tamt ut etter at jeg prøvde med badlook... #-o

rbr9rnuzn223g99b1xt8.jpg

57i2jn3gqkmnwonm0sgm.jpg

blir ikke akkurat sånn, den skal gå ut til null i begge kanter

dghlubk26qkd0py5ngan.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 374
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

veldig bra arbeid, gøy å se når det blir gjort skikkelig :D Men så lurer jeg litt på hvorfor? hvorfor ikke bare kjøpe en e46 i stede? :o

Syntes du absolut skal gå for badlook ingen tvil! Standox har en farge som heter Red Rocket, den blir utrolig fin vist man legger en sølv bunn ;) Men etter det jeg har hørt er den vanskelig å få tak i nå :/

Stå på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at du bør gå for badlook, å få den mer extrem når du skal bruke en såpass extrem farge. syntes også du bør gjøre flere heftige karosseri oppgraderinger når du først er igang.. kan fort se teit ut hvis ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...