bakke Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 har endelig funnet akkurat den fargen jeg skal ha ! neida, skal ikke ha denne neg fattern lakkerte nettopp en sykkel i blood red candy, så det blir denne! litt vanskelig å få frem effekten på bilde, men det var en sinnsykt dyyyp farge kom på tanken på badlook panser inatt også, så jeg måtte klippe til en papp plate for å se å da ble det til at jeg mått skære til en plate bit i stål også, for jeg synes dette var temmelig rått håper derre kan komme med noen meninger om jeg skal sveise på badlook eller om jeg skal gå for orginal, noe som jeg synes så tamt ut etter at jeg prøvde med badlook... blir ikke akkurat sånn, den skal gå ut til null i begge kanter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Begynner og komme seg bilen din nå Er det lakk fra House of Kolor eller? Isåfall blir den nok veldig lik fargen her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 er candy fra alsa, men vis det er blood red? så er det vell blood red skal lakke en e36 cab i samme fargen idag, kan legge ut noen bilder av den når den er lakket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Jepp, har blood red candy farge på E46en, veldig dyp mørk rød, og en herlig glans i sola! Blor moro og se hvordan fargen blir på en hel bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcushs Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Kult prosjekt lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 veldig bra arbeid, gøy å se når det blir gjort skikkelig Men så lurer jeg litt på hvorfor? hvorfor ikke bare kjøpe en e46 i stede? Syntes du absolut skal gå for badlook ingen tvil! Standox har en farge som heter Red Rocket, den blir utrolig fin vist man legger en sølv bunn Men etter det jeg har hørt er den vanskelig å få tak i nå :/ Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrammel Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Er enig i at du bør gå for badlook, å få den mer extrem når du skal bruke en såpass extrem farge. syntes også du bør gjøre flere heftige karosseri oppgraderinger når du først er igang.. kan fort se teit ut hvis ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Artig prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 bilen som kom ut av lakkboksen igår blood red candy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Vanvittig fin farge... Dumt for meg at det begynner å bli så mange med den fargen her nå... Marius koster fortsatt på bilen ser jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 tror det er bare marius på steinkjer som har rød candy akkurat no hehe, han gir sæ ikke med derre biln han nei han hadd samme farge i fjor å, men den e litt mørker å dyper i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Også den pickupèn, vel? Er dere på verkstedet i morgen? Tenkte å svinge innom en tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 den er solgt vettu er sikkert det ja, du kan sende på en meld:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Dugnad på e30'n imårrå! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Hvorfor samme farge, samme type bil, i samme by? Ta heller en clean farge, enn en candypimpmyride ungdomsskolen liker dette farge! Men det er nå min mening Din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå