bakke Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 dugnad ja christian! : b blir jo ikke helt samme type bil eller helt samme stil på min å marius sin da, å fargen er ikke like "candypimpmyride" som den var i fjor. å jeg skal ha en litt mørkere bunn farge på candyen, så den skal bli nesten svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 vært litt fremgang her nå... har vært i afrika i 14dager, men mens jeg vart borte hadde det kommet noen gobiter i posten : D fått ny leppe til fronten, e46 m3 bakfanger, med carbon diffusor : ) håper bilen blir litt høyere når jeg får på større felger : o så ble det en tur på gs og handlet noen deler, carbon tåkelysdeksel og nyrer : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Vet ikke helt om jeg liker det Men for en jobb du gjør Gleder meg til resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 hehe : b klarer aldri å bestemme meg for farge... men er ganske sikker nå, blir en "testlakk" i første omgang å siden jeg har kjøpt en del carbon stærsj skjønner dere kanskje hvilken farge det blir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Dette ser jo bra ut, mangler bare scorpion eksospotta mi nå snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Selvsakt en 3 sjikts lexus hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 skulle hatt en ordentlig potte ja : D men tror jeg bare kjøper stussene og lager resten selv, begynner å bli litt lite med cash..... blir nåkk hvit ja, hadde vært greit med alpina hvit og da : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 blir nåkk hvit ja, hadde vært greit med alpina hvit og da : D Litt greier å lakke opp alpina hvit vist du skader bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 var å handlet farge og felger her om dagen : ) fargen ble LEXUS SUPER WHITE. lakka bremscaliperen rød idag også : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Begynner det å nerme seg lakkering nå altså? Det blir spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Dette blir bra, når kan man forvente å få bilder av bilen ferdig lakkert? Ble bra med rød bremsecalipper, men bådeden og skiven skulle vært større, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 beggynner å nerme seg lakk nå ja : D både jeg og fattern skal gå på bilen min for fult nå, så det kommer til å bli bra fremgang nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 dette ser jo helt rått ut: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Gleder meg til å se resultatet ser sinnsykt rått ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2010 ble sen kveld i natt gitt men nå begynner bakenden å ta form ! fangern står ikke der den skal riktig enda. må støypes i litt i øverkant på fangern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå