bakke Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 var på verkstede og knipset et bilde nå : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 ringte styling-tech nå, å lykter og nyrer blir ikke sendt før neste uke .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 En som har gjort noe lignende her. Blir bra http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=134735 http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... pic_Cat=19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 så bra ut dette : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 tenkte jeg skulle hente lykter hos styling-tech idag, men de hadde stengt pga ferie eller no sånt..... : ( men de skulle komme å åpne så jeg fikk de på søndag : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 tenkte jeg skulle hente lykter hos styling-tech idag, men de hadde stengt pga ferie eller no sånt..... : (men de skulle komme å åpne så jeg fikk de på søndag : D er ikke de midt i flytting nå tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 mulig det ja, men når jeg ringte kom jeg til tlf svarer som sa de hadde stengt torsdag og fredag pga ferie avvikling eller noe sånt.... så ringte fattertn ein kjenning fra levanger som kjenner de på styling-tech, så de skulle komme på søndag når han/ de kom hjem fra syden : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 fått på bakfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 likte bakfangern:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Ser bra ut! Ut i fra navnet ditt, så er vel dette jåddårn prosjekt? Rett bilvalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Flott prosjekt Og bare så du vet det, vi vil ha masse gode bilder av jobben du gjør på fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Ser bra ut! Ut i fra navnet ditt, så er vel dette jåddårn prosjekt? Rett bilvalg er jåddårn prosjekt ja : b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 takk for positive komentarer : ) kommer flere bilder i dag, får lykter idag så da blir det fronten som får seg en omgang : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 var på styling tech i går, de hadde ikke lyktene på lager.. : ( men jeg kjøpte meg noe å holde på med mens jeg venter på lykter, e46 baklykter og m5 riller : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 blir litt jobb å få inn baklykter : o passer veldig dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå