Daniel84 Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Guttn e flink hain 10 poeng fra mæ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2003-E46 Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Dette syns jeg ble veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Hvilke felger blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 også skal du selge den alt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Så fin ut denne her ja:) Møtte deg på "hydron" på steinkjer ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 ivanrogov: det blir nokk de felgene som står på nå : b skal selge for rett pris ja, og jeg synes at jeg har fått et bud som er rett pris nå : ) martinsen : takktakk : ) så ikke akkurat lat ut bilen din eller, grom lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Blir nytt prosjekt ? får jo håpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 blir nokk et lettere prosjekt før vintern og et litt større til vintern ja : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 ivanrogov: det blir nokk de felgene som står på nå : bskal selge for rett pris ja, og jeg synes at jeg har fått et bud som er rett pris nå : ) martinsen : takktakk : ) så ikke akkurat lat ut bilen din eller, grom lyd Hehe, joda. den går sykt gått lyden er fin den, men samtidig så bråker det veldig mye:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 hehe, ja : b purken kom fort etter du kjørte ut fra "hydron" ja : b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tucabi Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Lest igjenom prosjekte ditt nå, syns den blei rå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 takk takk : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 hehe, ja : b purken kom fort etter du kjørte ut fra "hydron" ja : b Stemmer, de fulgte etter meg helt til sparbu faktisk men de kjørte heldigvis videre etter at jeg svingte av Når kommer skiltene på denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 hehe, kjørte etter deg jeg også, da stoppa de forran meg å venta skal på eu imorgen da, så får krysse fingra : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 eu gikk jo ikke som planlakt.... kom for å hente bilen kl 2 idag, men de hadde ikke fått bilen på bremsetest.. så da hadde de ikke sett over noe annet eller... surt å jobbe hele natta for å få bilen klar åsså ble det ikke greit... men skal sette på orginal fjærer å prøve igjenn imorgen : ) bilder av biln i "visningsmodus" var ikke stykt med chrome felger eller da ;o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå