mjo101 Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 hvordan står det til med bilen ? kommet noe lengre i romjulen? blir nok utrolig bra..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 sorry for lite updates... men nå har det blitt gjort litt : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 skal ta noen bilder av innsiden av skjermen idag, ser ut som en orginal skjerm : ) gjenstår bare å lage fester til lyktene nå, så blir det bakenden som får en omgang : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 idag bestilte jeg skjermkanter fra golf 1, for å få samme bredde bak som fram : ) ca sånn blir det : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Hvor får man slike hjulbuer da? å hva koster det får 2 stk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 bestilte på mekonomen, blir ca 8-900kr for 2 : ) tror det var 345kr + mva pr stk : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Ok Må ha meg 2 slike jeg også tror jeg, ta noen bilder av de når de kommer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Dette prosjektet likte jeg Gleder meg til å se denne ferdig med candyrød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 takk : ) gleder meg jeg å nå ja : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Trur du/vett du om de blir mye arbeid å tillpasse dei på e36èn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 fikk de idag, så la de mot for å se hvordan de passer: ) er ikke bare å sveise dit nei, men skal gå greit: ) rekner med å ha det ferdig i morgen : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Her går det unna ser jeg Skal bli morro å se sluttresultatet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 går unna nå ja, kjører opp neste tirsdag : D så skal få ferdig bilen så fort som mulig! men blir ikke noe "larv" fordi : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Respekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 bilde av skjermene, den ene er grovkappet : b måtte prøve på en litt større felg for å se hva det blir plass til : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå