Gå til innhold

Biltilsynet tok M3'n min i dag... Bilen selges i deler.

BMWBenny
 Share

Anbefalte innlegg

jaja morro asså. Jeg jobber borte så en kamerat tok bilen min til biltilsynet for meg i dag, sånn at jeg kunne få skilter. Hadde fikset alt av papirer og det her på forhånd. Så bilen gikk mellom uten problem, og han skulle til å hente reg. papirer. Da en annen tosk plutselig skal gå nøye over bilen. Han syns chassisnr plata på venstresia i motorrommet var bulkete. Så han sjekker det andre chassisnr. som er planta inn i torpedoen. De stemmer jo selvfølgelig.

Men da løsner han dekslene som sitter foran frontruta og kikka ned der. var ikke der så aner ikke hva han så. Men tydligvis nok til å tilkalle politi og ta hele bilen min....

Kameraten min måtte gå hjem, og jeg skulle få nærmere beskjed. hva faen?

Hva skjer med bilen min nå? Skal de plukke den i biter da eller? Og setter de det sammen igjen om alt er lovlig og greit?

skjønner ikke at det kan være noe galt med mitt chassisnr heller. når jeg søker det opp får jeg opp. Rød E30 M3 med svart skinn interiør opp, som bilen min er...

Og hvorfor skulle det være gunstig å ha jukset med mitt chassisnr.?

Noen som kan litt om detta?

Rimlig fortvila nå...

Alle eierene ink. meg står som mistenkte. Men p.g.a manglende bevis blir saken henlagt. Bilen inndras av politiet da dem mener det er fare for ulovlige gjerninger om bilen gis tilbake til meg.

Noe surt. Ikke jeg som har rørt chassiset, og handlet absolutt i god tro. Så kjipt at det er sånn sparepengene skal ende....

Må vel bare prøve å gå på forrige eier nå. så får han ta det videre til helge vik igjen. Ikke bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis det er noen som vraket sin røde m3, importerer de en fra utlandet eller stjeler den, banker over chassinr, og kanskje bytter interiør.. Så slipper de unna..

Det blir vel noen anklager mot deg, bøter++ hvis det viser seg at mistanken stemmer, og du ikke klarer og svare for deg. Erhnst her inne har vært igjennom det samme med sin, og bilen hans ble vel ikke skrudd pent sammen igjen som jeg forsto..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen som vraket sin røde m3, importerer de en fra utlandet eller stjeler den, banker over chassinr, og kanskje bytter interiør.. Så slipper de unna..

Men min bil og chassisnr. er jo ikkie regga i Norge enda?

Bilen kom fra england i 2006. Helge vik tok den inn, han som hadde den 3 år før meg hadde den bare stående, bor rett ved meg.

et chassisnr. som er norsk regga kan jeg se greia med å finne på noe lurt. men ikke mitt...

Han fikk ingen papirer...

Faen til opplegg ass...Får jeg noen godtgjørelse om bilen er lovlig eller?

kan jo ikke holde på sånn her, er snakk om noen timer og kroner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten tro det var smugle gods under de dekslene i denne sammenheng. Skjønner ikke helt hvorfor politiet tok den? Trodde biltilsynet kunne sitte på bilene selv?!

Har kikka under der før, ikke noe ulovlig der, men han må jo ha sett noe sveisemerker eller noe siden han tok helt av. Hvertfall ikke noe gods der.

den står hos BT de som ser over den, aner ikke hvorfor politiet skulle komme. Kjipt å være stuck i lillestrøm når sånt skjer bilen din!

Vil gjøre noe, men er vel ikke stor jeg har å si?! Må vel la dem sjekke bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du kanskje fikk med deg skjedde det samme med meg. Du kan sende meg en om om du vil ha mer info, sjekk også tråden jeg laget. Det kan godt være de har fått beskjed å sjekke nærmere på bestemte modeller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men min bil og chassisnr. er jo ikkie regga i Norge enda?

Bilen kom fra england i 2006. Helge vik tok den inn, han som hadde den 3 år før meg hadde den bare stående, bor rett ved meg.

et chassisnr. som er norsk regga kan jeg se greia med å finne på noe lurt. men ikke mitt...

Han fikk ingen papirer...

Faen til opplegg ass...Får jeg noen godtgjørelse om bilen er lovlig eller?

kan jo ikke holde på sånn her, er snakk om noen timer og kroner...

Skulle nesten tru at en eier henta bilen, hadde ikke råd til å betale avgifter på den. Sveiset inn f.eks 320 nummer eller noe å brukte bilen til han evt skal selge den. Får så å sveise inn det orginale så bilen er verdt penger igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...