Tommy Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Får håpe at det går i orden uten alt for mye kluss. Kansje en ide å ta noen bilder (daterte) før tilsynet river den helt i stykker, i tilfelle det blir uenigheter om hvordan den så ut, til den dagen du får den tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 som sagt kan du ringe meg om du lurer på noe, skal prøve å forklare deg hva som skjer. men,de kommer IKKE til å sette bilen sammen igjen, når bt er ferdig kommer politiet å henter den for å så etterforske hva som har skjedd. Mulig dublir siktet i saken slik jeg ble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 joda, blir nok å prate litt med forrige eier og Helge vik, som var eier før det igjen. Og tok den inn. Men i og med at det falske chassisnr. jeg har i bilen nå, er det samme som står i det engelske vognkortet som ble laget i 98 da bilen kom til england fra tyskland. Tyder jo på at detta blei gjort for mange år siden i tyskland. Og da stopper vel fort ting opp. At ikke BT setter det sammen igjen er dårlig. Jeg har tross alt ikke gjort noe galt her, men men, tviler ikke... Men men, får prate med BT og politi og ta en titt på bilen i morra, så ser vi om jeg blir noe klokere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 hmm, veit at tønsberg på noen områder kan være runde, også kan de være SINNSYKT firkanta på andre områder.. får virkelig håpe de ikke ødelegger bilen din mens de har den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Håper BT hos deg er snillere med bilen din enn di var med min i Haugesund. Der såg det det ut som de hadde brukt 9" vinkelsliper når de kutta ut det falske ramme nr.et Fikk det bra igjen, men de var mye arbeid. Jeg var rimelig forbanna på BT sitt "arbeid" for å si det mildt. Siden din mest sannsynlig har blir jukset med i utlandet, vi jeg dessverre tro at det blir vanskelig for deg å få skilter på bilen. De må være 100% sikker på identiteten på bilen og at den får rett ramme nr igjen og det blir jo veldig vanskelig i dette tilfellet Krysser fingrene for deg, dette er utrolig kjipt. Ring til Helge, han har nok sikkert noen råd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Var der forrige torsdag, var MYE demontert, mye bak, og dashen var halveis nede, bokser lå å slang på gulvet. De hadde ikke funnet noe som kunne spore opp org ID enda. De skulle sette det sammen til kjørbar stand når de var ferdige :/ Men de skulle ha den en uke til og demontere dashen mer. Nå er det gått en uke, så skal bort nå. Visste meg sveisen, var gjnnomførte greier, måtte frem med speil og lommelykt for å se den oppunder der. gikk en brun sveis langs hele :/ De bytta karroseri nummer også når de bytta chassisnr. Så vi får se hva dem sier nå. Politi fikk jeg lite ut av enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Hva er forskjellen på karroseri nummer og chassisnr. Hva skulle de under dashen å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Utrolig kjip sak da Håper det blir skilter på den...hva sher egentlig med den du ikke for det? bare å selge deler da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 det står en plate under dashen på høyre side. Interiøret er alt fjernet på og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 ble fra stjålet maken bil i oslo. Trist sak. men vet faktisk om en som fikk sin godkjent her oppe i ålesund med innsveiset 316 chassinr. kan sende deg nr hans så kan du høre med han hva han gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Skummelt og kjøpe slike biler, virker det som! Er jo drømme bilen jo! Skal ha meg en slik en med tiden, thats 4 sure! Håper alt ordner seg! Skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Hvis dette var slik allerede i 98, så er vel forholdet foreldet? Er det ikke 10 år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 bilen har jo aldri vært på skilt i norge, da blir vel saken en helt annen kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Jeg veit egentlig ikke så mye mer en dere, får lite ut av både BT og politi. Men de hadde jaggu meg satt alt på plass igjen. Blei strålende fornøyd når jeg så den på Torsdag:) Så bra ut, fikk desverre ikke tak i han som har saken. Skal ringe i morra. Bilen blir ikke registrerbar. Men håper hvertfall få bilen tilbake, så kan den gå som banebil/deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå