Gå til innhold

Biltilsynet tok M3'n min i dag... Bilen selges i deler.

BMWBenny
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

som sagt kan du ringe meg om du lurer på noe, skal prøve å forklare deg hva som skjer.

men,de kommer IKKE til å sette bilen sammen igjen, når bt er ferdig kommer politiet å henter den for å så etterforske hva som har skjedd.

Mulig dublir siktet i saken slik jeg ble

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, blir nok å prate litt med forrige eier og Helge vik, som var eier før det igjen. Og tok den inn. Men i og med at det falske chassisnr. jeg har i bilen nå, er det samme som står i det engelske vognkortet som ble laget i 98 da bilen kom til england fra tyskland. Tyder jo på at detta blei gjort for mange år siden i tyskland. Og da stopper vel fort ting opp.

At ikke BT setter det sammen igjen er dårlig. Jeg har tross alt ikke gjort noe galt her, men men, tviler ikke...

Men men, får prate med BT og politi og ta en titt på bilen i morra, så ser vi om jeg blir noe klokere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper BT hos deg er snillere med bilen din enn di var med min i Haugesund. Der såg det det ut som de hadde brukt 9" vinkelsliper når de kutta ut det falske ramme nr.et :?

Fikk det bra igjen, men de var mye arbeid.

Jeg var rimelig forbanna på BT sitt "arbeid" for å si det mildt.

Siden din mest sannsynlig har blir jukset med i utlandet, vi jeg dessverre tro at det blir vanskelig for deg å få skilter på bilen.

De må være 100% sikker på identiteten på bilen og at den får rett ramme nr igjen og det blir jo veldig vanskelig i dette tilfellet :(

Krysser fingrene for deg, dette er utrolig kjipt.

Ring til Helge, han har nok sikkert noen råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der forrige torsdag, var MYE demontert, mye bak, og dashen var halveis nede, bokser lå å slang på gulvet. De hadde ikke funnet noe som kunne spore opp org ID enda. De skulle sette det sammen til kjørbar stand når de var ferdige :/ Men de skulle ha den en uke til og demontere dashen mer. Nå er det gått en uke, så skal bort nå.

Visste meg sveisen, var gjnnomførte greier, måtte frem med speil og lommelykt for å se den oppunder der. gikk en brun sveis langs hele :/

De bytta karroseri nummer også når de bytta chassisnr.

Så vi får se hva dem sier nå. Politi fikk jeg lite ut av enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit egentlig ikke så mye mer en dere, får lite ut av både BT og politi. Men de hadde jaggu meg satt alt på plass igjen. Blei strålende fornøyd når jeg så den på Torsdag:) Så bra ut, fikk desverre ikke tak i han som har saken. Skal ringe i morra.

Bilen blir ikke registrerbar. Men håper hvertfall få bilen tilbake, så kan den gå som banebil/deler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...