powerfulglenn Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 hei jeg trenger litt hjelp av dere jeg har en bmw e30 320i 87mod M20-B20 motor... Jeg tok en komp test og alle sylinderene holdt seg på 13.0 men den 5 klarte bare 9,5.. Er det dårlig eller er det et problem? takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Det er dårlig ja.. Sier jo seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Jeg hadde vel noe sånnt som 12 bar på fem av de, men på sylinder to hadde jeg 7-8 bar. Jeg tok av toppen og fant ut at den er skeiv. B25 det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Fikk fra 11-14,5 bar på min M50b25... men på første testen fikk æ bare 7 bar på en.. så tok æ å stramme til litt mer på plugghølet å kjørte motor noen ekstra runda å fikk 12bar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Tror dere at det kan være topppakninga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Hell litt olje nedi plugghullet og se om det blir bedre,tyder isåfall på st.fjører som henger eller er slitt/defekte/brudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Hell litt olje nedi plugghullet og se om det blir bedre,tyder isåfall på st.fjører som henger eller er slitt/defekte/brudd.Ok. Men den lekker litt olje ikke ille liksom men litt. Vist ikke det funker må jeg skru opp toppen eller er det noe triks jeg kan mekke til uten og ta opp toppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 For å ta det et steg videre vil eg anbefale deg å ta en lekkasje-test,da finner du ut om det er ventiler eller fjører/stempel/sylinderslitasje som gjør til at du har lav kompresjon. Dette kobles til i plugghullet med trykkluft og manometer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 For å ta det et steg videre vil eg anbefale deg å ta en lekkasje-test,da finner du ut om det er ventiler eller fjører/stempel/sylinderslitasje som gjør til at du har lav kompresjon. Dette kobles til i plugghullet med trykkluft og manometer.Ok takk Må bare komme meg til sweden først hehe det er der den står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå