325icab_88 Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Ønsker å kjøpe en original bmw kasett spiller til min E30 Noen som har?
Eirik Viste Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Hei. For en tid tilbake kjøpte jeg ved en feiltakelse en BMW radio med kassettspiller. Den har også mulighet for styring av CD veksler. Selges i tilfelle for 300 kr + frakt. Men er i Østerrike nå, og ikke hjemme før om ca 2 uker. Hilsen Eirik.
325icab_88 Skrevet November 18, 2009 Forfatter Skrevet November 18, 2009 Flotters Har du kabler til den også?
Eirik Viste Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Hei igjen. Har funnet fram spilleren og tok et par bilder av den, men fär ikke til ä fä fram bildene pä denne maskinen. Det er ingen kabler med. Det er en firkantet kontakt med 17 pinner + sikring pä 5 A. I tillegg er det en hann og en hunnkontakt rektangulär med 10 pinner hver. Jeg har bruksanvisning pä tysk og koden til spilleren skal väre der. Spilleren heter BMW Business RDS. Eirik.
manta-a Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Har en orginal en te e30 hvis det va det du va på jakt etter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå