Bimmerchris Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Fikk en 2`er feil på M-tech understellet på min E36 318 cab idag. De skrev at det måtte stå i vognkortet. Bilen er jo levert med dette originalt,men dette står det ingenting om i vognkortet. Noen som har vært borti dette før og hva gjorde dere? Kjedelig å måtte ta en 4-hjulskontroll og så dra innom biltilsynet for dette. Blir masse ekstra jobb og penger på noe som jeg ikke kan skjønne er ett problem.
320it Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 ring eller send mail til bmw norge, å spør etter utstyrslista. kan ikke skjønne at de skulle si noe på M undertell...
OLEZZ Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Har bilen orginalt M understell står dette på utstyrslista. Spørr på bmw, eller send mail til koed så får du lista.
Gjest Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Hadde samme problemet på min tidligere Audi A4. Eibach har levert sportsunderstell til flere eldre A4`er.. Dette var de ikke klar over på verkstedet og belønnet meg med 2`er feil. Måtte få tak i tuvpapirer fra tyskland. Ble MYE styr.
Bimmerchris Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 Takker for svar folkens. Har kontaktet koed nå. Er 99% sikker på at den ble levert med det fra fabrikk,hvis ikke må jeg vel på 4-hjuls kontroll osv? Da er det vel bare å be bmw om papirer på M-tech understell?
Bimmerchris Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 Noen som evt har en utstyrsliste med M-tech understell så jeg kan sammenligne? Kan gjerne maile meg og stryke ut understellsnr og reg nr på chri.johansen (at) gmail.com
D.Toft Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 send mail til BMW med ditt understellsnr. så får du bekreftelse fra dem om at din bil er org. fikk dette til min E30.
Bimmerchris Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 Fikk nå utstyrslista og det viser seg at det sleger opplyste om når jeg kjøpte bilen (at det var levert med M-tech understell fra fabrikk) ikke stemte. Noen som vet hvilket nr og hva som står dersom man har M.tech understell. Tenkte å ta klipp og lim metoden. Verkstedet som skal ta etterkontrollen er ganske slepphendte uansett
AlXz Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Har utstyrsliste fra en m3 coupé om det hjelper noe. Send meg en pm med mailadr
S.Arnesen Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Menne, du som eu godkjenner i sarp området, Hvorfor i alle dager drar du ikke ut på Rokkeveien? Han hadde jo ikke brydd seg om det i det hele tatt. Er det virkelig så stor forskjell på standar og m-tech på e36 altså? På e46 så ser fjører og dempere like ut uansett hva slags understell det er...
Bimmerchris Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 Hva heter sjappa på rokkeveien da? Godt tips btw
AlXz Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Brennes Auto da? Var hygglige dem Eller er bilen såppas lav at man fort legger merke til at den er senket? For noe dem ikke pleier like på eu kontroller generelt er biler som er senket og ikke godkjent i vognkort.., men org senk blir vel ikke så sykt lavt? Utstyrslista sendt btw.
S.Arnesen Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Hva heter sjappa på rokkeveien da? Godt tips btw Kjellsen bil og traktor. ENeste mekanikere i området som vet hva han driver med... hehe Han legger seg heller ikke opp i slike småting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå