Eirik_aa Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_aa Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 Sånn ser bilen ut med vinterfelgene. Litt blurry bilder ja, så bedre ut på kameraet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_aa Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 Noen bilder av ripen på høyre forskjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_aa Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 Her er 2-din kittet som følger med bil, skal etter planen monteres, men må ha tid og en plass å stå for å montere. Alpine spilleren er pent brukt, ingen feiler eller sådan med spillern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_aa Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 2 Bilder til av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Har sett denne bilen flere ganger i byen, både parkert og i fart. Den ser meget pen og velholdt ut Alltid renvasket! Hvor mye skal du ha for Alpine spilleren? Hvor gammel er den? Ipod kompatibel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_aa Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 Takker Alpine spilleren blir ikke solgt utenom bilen, desverre. Mest sannsynlig blir den montert i bilen i nermeste framtid, kommer ann på når jeg får tid til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Sinnsykt fet, og pen bil! Innbytte mulig eller? Med mellomlegg selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_aa Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 setter prisen på 140000,- pga nå har jeg en bil i siktet som jeg nesten bare "må ha". Kan vel nevne at 2din kittet og alpine spilleren er montert i bilen og det ble meget bra, bilde av det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard2k Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Det var da som faen at den står i Tromsø daaa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Det var da som faen at den står i Tromsø daaa!!! +1! Sjekker litt flybilletter jeg! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 fan eirik. skulle vært til sommeren dette når min blir solgt....iaffal lykke til med salg, dette er en meget pen bil! -john erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Utrolig pen bil, er akkurat hva jeg er på utkikk etter, men må desverre få godkjent bilen minmed senkesett og solgt den så en tur i banken;P hadde jeg hatt penga nå så hadde det ikke tatt lange tiden før den hadde vært i min garasje;) Er dekk og felger godkjent i vognkort? og er det noe senk på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 beklager lest litt for fort igjennom, så at det var godkjent i vognkort, men den ripen hvordan er det å få fikset den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Hadde kjøpt den tvert, hadde den ikke stått så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå