skrape Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Synes bilen så veldig bra ut å passet felgene!!men ikke bytt til facelift nyrer Du må være den eneste jeg har hørt om som ikke syns Facelift nyrer er penere enn pre-face. Jeg foretrekker pre-face nyrer. Kjøpte facelift, men leverte i retur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Synes bilen så veldig bra ut å passet felgene!!men ikke bytt til facelift nyrer Du må være den eneste jeg har hørt om som ikke syns Facelift nyrer er penere enn pre-face. Tipper han sier det for at de runde klattene rett og slett ikke passer inn på en såpass firkantet bil. Men nokk OT. Pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fagerhol Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 gobilen og søtnosen ? Søtnosen å is ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318iE46 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå