DanielMK Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Hei .. Var på jobb idag, og var ferdig litt før 4. Da eg kom ut hadde snøen lagt seg, heilt uventa .. Hadde fortsatt sommerdekk på, og køyrte rolig heim (4 min køyring) .. Plutselig slapp dekka i ein sving, og det bar rett i ein asfaltkant med eine bakre dekket. Felgen sprakk, og må ha ny .. Utrulig surt .. Har 18" m6 felger, med svart inni. Er det noko som veit kor eg får kjøpt ny ? Har prød å schmiedmann, gsbildeler og koed, men finner ikkje.. Setter stor pris på svar. !! nokon som vil hjelpa ein Vossing i nød?
Sjøbuse Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 felger kan fikses da. har fått en sprekkt felg sveiset før jeg. sikker på at felgen er det eneste som gikk istykker da? og ikke noe i bak akselen.
TheBirg Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Bra du bare traff en asfaltkannt da, og ikke noe levende. Den turen kunne fort kosta deg 2 millioner i regress fra forsikringsselskap det Og menneskeliv på samvittigheten. Skjerp deg og bytt dekk tidligere.
lloydsb Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 er bakfelgene hardt skadet? dvs at du kom i nokså godt fart inn i kanten? ville sett på hjuletsvinkel,,er du uheldig har du mest sannsynlig bøyd den bakre bærebroa litt.
DanielMK Skrevet November 15, 2009 Forfatter Skrevet November 15, 2009 Nei var ikkje veldig hardt inni asfaltkanten. Smallt litt. Har sjekket hjulstillingen og alt ser OK ut. Har sjekket litt og det vil koste ein del for å fikse felgen .. så trur eg berre kjøper ein ny. (akkurat denne felgaen var litt kantkjørt frå før av, så det var like greit at den blir skiftet ut..) Eg var dessuten på veg heim for for å skifte til vinterdekk, men varvar uheldig .. Var heldigvis ingen mennesker i nærheten. Takk og pris for det. Snøen kom uventa .. :S Ingen som har ein webside kor eg kan kjøpe m6 felger ??
marius-82 Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 Neste år skifter du dekk 10 oktober. Da slipper du slikt tull!
DanielMK Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 Jepp. Men var meldt mildt vær, men værmeldinga stemte ikkje - og snøen kom plutselig. Bleh. Kor kan eg få bestilt meg ny felg? iiiingen som veit?
ehrnst Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 hvorfor komme alltid snøen som julekvelden på kjærringa for folk? det har vært frost flere morgner stort sett i hele landet siden oktober også. Gs kan selvfølgelig skaffe m6 felger, er jo orginaldeler
MPowered Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 hvorfor komme alltid snøen som julekvelden på kjærringa for folk?det har vært frost flere morgner stort sett i hele landet siden oktober også. Gs kan selvfølgelig skaffe m6 felger, er jo orginaldeler Kjedelig uansett. Godt du ikke kjørte innersving med morgående trafikk da Jeg trodde også gs kunne levere disse?
Spiff Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 er det sånn man lærer og legge på vinterdekk i tida kansje?
Dirty Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 Lett for folk å være etterpåklok her må vel selv bytte snart, mildt og godt nede her i sør heldigvis
DanielMK Skrevet November 17, 2009 Forfatter Skrevet November 17, 2009 Lett å skrive og klage på andre over Internett . Har lært leksa mi. Eg skal høyre med gs. Tusen takk for svar folkens setter stor pris på det.
S.Arnesen Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 Gs kan selvfølgelig skaffe m6 felger, er jo orginaldeler Nå har han sikekrt ikke orginale m6 felger. Jeg trodde også gs kunne levere disse? De ahr ikke lov til å selge replica felger.
DanielMK Skrevet November 18, 2009 Forfatter Skrevet November 18, 2009 Usikker på om mine er originale. Var på bilen da eg kjøpte den. Korleis kan eg finne det ut ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå