SSM Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Klarte ikke å vente lenger med å legge de ut her, skulle liksom vente til de kom på bilen og den var klar men det blir for lenge Fikk de i posten for et par uker siden tror jeg det var fra Felgen-Garage, som jeg kan anbefale på det varmeste! Topp service, stive priser Desse er laget til E30M3 etter mine krav og er da 8.5x18 og 9.5x18 ET21 både forran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Råe felger. Sikla etter sånne selv. Hva kom de på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Mito er bra! Gratulerer med fete felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 åh herregud for noen hjul! Sinnsykt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Råe felger. Sikla etter sånne selv. Hva kom de på da? De kom på rett over 23000,- med frakt og gull-skruer. 2580euro. Har ikke hørt noe fra toll og moms enda da de kom med UPS, og da har jeg pleid å få giro etter noen uker med hva som skal betales. Gjenstår å se. Edit: Kan legge til at de fleste deler som er brukt er fra 1999 Gammelt skrot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Gratulera BV me nye felgar,skal sei dei va RÅ korti blir da dekk på felgane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Gratulera BV me nye felgar,skal sei dei va RÅ korti blir da dekk på felgane? Dekk kommer før sesongstart en gang. Lurer på å bestille i neste uke og håper på å bli kvitt Hamann felgene så jeg får finansiert litt annet stasj. BW ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 hehe,flott! ja,skal du satsa litt på motor og eller? finst da ein tråd om bilen din BW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 hehe,flott!ja,skal du satsa litt på motor og eller? finst da ein tråd om bilen din BW? Satser på det som faller meg inn i "gjernings øyeblikket" egentlig! Burde jo heller lakkert bilen i stedenfor nye felger, men nå ble det slik! Ingen tråd om bilen min lenger nei, holder litt lav profil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 GROMT Blir nok sykt bra med de felgene og gullskruer til den blåfargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 AAAHH! deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Flott felger. Kommert til å bli rått. Er noken uker siden eg såg dei på facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Råe felger. Sikla etter sånne selv. Hva kom de på da? De kom på rett over 23000,- med frakt og gull-skruer. 2580euro. Har ikke hørt noe fra toll og moms enda da de kom med UPS, og da har jeg pleid å få giro etter noen uker med hva som skal betales. Gjenstår å se. Edit: Kan legge til at de fleste deler som er brukt er fra 1999 Gammelt skrot! oiii, de va jo mye penger, men verdt hver krone da:) De er flinke å pusse opp felger da, har ikke mye å si at de er fra 1999. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Råe felger. Sikla etter sånne selv. Hva kom de på da? De kom på rett over 23000,- med frakt og gull-skruer. 2580euro. Har ikke hørt noe fra toll og moms enda da de kom med UPS, og da har jeg pleid å få giro etter noen uker med hva som skal betales. Gjenstår å se. Edit: Kan legge til at de fleste deler som er brukt er fra 1999 Gammelt skrot! oiii, de va jo mye penger, men verdt hver krone da:) De er flinke å pusse opp felger da, har ikke mye å si at de er fra 1999. Ja, det er mye penger. Så kommer jo gummien i tillegg! Men ser på det som en invistering. Dessuten hjelper det på humøret og, begynte nesten å bli irritert av å se på de Hamann felgene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå