Gå til innhold

Mine nye rims til M3en :D

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Klarte ikke å vente lenger med å legge de ut her, skulle liksom vente til de kom på bilen og den var klar men det blir for lenge :P

Fikk de i posten for et par uker siden tror jeg det var fra Felgen-Garage, som jeg kan anbefale på det varmeste! Topp service, stive priser :P

Desse er laget til E30M3 etter mine krav og er da 8.5x18 og 9.5x18 ET21 både forran og bak.

M3828.jpg

M3814.jpg

M3821.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Råe felger. Sikla etter sånne selv.

Hva kom de på da? :)

De kom på rett over 23000,- med frakt og gull-skruer. 2580euro. Har ikke hørt noe fra toll og moms enda da de kom med UPS, og da har jeg pleid å få giro etter noen uker med hva som skal betales. Gjenstår å se.

Edit: Kan legge til at de fleste deler som er brukt er fra 1999 ;) Gammelt skrot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulera BV me nye felgar,skal sei dei va RÅ;) korti blir da dekk på felgane?

Dekk kommer før sesongstart en gang. Lurer på å bestille i neste uke og håper på å bli kvitt Hamann felgene så jeg får finansiert litt annet stasj.

BW ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,flott!

ja,skal du satsa litt på motor og eller? finst da ein tråd om bilen din BW?:)

Satser på det som faller meg inn i "gjernings øyeblikket" egentlig! Burde jo heller lakkert bilen i stedenfor nye felger, men nå ble det slik!

Ingen tråd om bilen min lenger nei, holder litt lav profil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kom på rett over 23000,- med frakt og gull-skruer. 2580euro. Har ikke hørt noe fra toll og moms enda da de kom med UPS, og da har jeg pleid å få giro etter noen uker med hva som skal betales. Gjenstår å se.

Edit: Kan legge til at de fleste deler som er brukt er fra 1999 ;) Gammelt skrot!

oiii, de va jo mye penger, men verdt hver krone da:)

De er flinke å pusse opp felger da, har ikke mye å si at de er fra 1999.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oiii, de va jo mye penger, men verdt hver krone da:)

De er flinke å pusse opp felger da, har ikke mye å si at de er fra 1999.

Ja, det er mye penger. Så kommer jo gummien i tillegg! Men ser på det som en invistering. Dessuten hjelper det på humøret og, begynte nesten å bli irritert av å se på de Hamann felgene nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...