Ole@Automote Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 orginal maskina solgte jeg, angrer den dag i dag! Men det er fortsatt ikke noe problem å få tak i en slik maskin. Jeg har jo en til salgs f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2009 Vi får se Larsen-Racing kan jo hende det kommer ett bud fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Tar du innbytte i M3 Compact 3.2 Godkjent i vognkort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2009 Kan ta innbytte hvis jeg føler jeg får en god deal. Hva er pris på din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 bil i 100 tusen klassen er fin innbytte bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 homp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Du må hive ut noe bilder av interiør og motorrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2009 Buuump!! Bilder av interiør og motorrom kommer seinere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 bumpi bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 klomp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Ingen tvil om at dette ser ut som en velutført ombygging. MEN; Det er åpenbart mye som er noe tilfeldig. Du skriver at alt ligger tilrette for en godkjenning. Hva innebærer dette? Betyr dette at kjøper må vise bilen i Tyskland for TÜV for å få en midlertidig godkjenning i Tyskland, for videre å søke om en godkjenning i Norge? Dette innebærer forholdsvis stor risiko. Skulle jeg betalt kr 290 000 for en slik (velbygd) bil, skulle det også foreligget en formell godkjenning fra Myndighetene i Norge - hvis ikke er dette en hvilken som helst banebil. Et godt råd i denne sammenheng er å godkjenne bilen for gatebruk i Norge. Til tross for at du har begrenset med tid for å få gjort dette, har du også åpenbart bedre kunnskap for å få gjennomført en slik prosess - spesielt med tanke på din kompetanse for ombygginger og BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Jupp du har nok rett men jeg overlater resten av opplegget til en eventuell kjøper. Hvis den hadde vært godkjent så hadde jeg skrudd opp prisen enda mere . Jeg er forøvrig også åpen for bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Da foreslår jeg at du skrur opp prisen, og kjører bilen gjennom en godkjenning. Altfor mange unge mennesker som lærer erfaringene dyrekjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Du mangler en RS felg på høgresiden bak;)hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå