AMT RACING Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Har tillaget for telefon i armlene, men telefonen mangler.. Noen som vet hva telefon som skal stå der. Har jo blåtann og men kunne tenkt meg å hatt telefone på plass i armlenet og... Holderen står der fra fabrikk
gregus Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Mener gamlingen hadde Sony Ericsson K750i i sin E60, og at d var en av få som var støttet av BMW, men det spørs jo hvilken årsmodell.. Den aktuelle var en 2004-mod.. Vil tro det står i instruksjonsboka hvilken telefon bilen er "kompatibel" med..? Når det er sagt vil jeg tro man kan bruke handsfree med flere telefoner, mens mulighet for docking er begrenset til noen få..
Saltkjelen Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Dockingstasjon fåes kjøpt hos BMW. De har også liste over hvilken telefoner de har dockingstasjon for (bla. flere Nokia, Sony Ericsson og iPhone). Du kan koble deg med bilen via de fleste telefoner så fremt de har bluethoot. Fordelen med docking er jo at mobilen lades, men det enkleste er jo faktisk å ha bare telefonen liggende i lomma, jakka eller veska.
artofdesign Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Jeg kjøper i disse dager en E46 med telefon, denne skal vistnok ha simkort funksjon. Det vil si jeg trenger tvillingsim, enda bedre ville vært å kunne ringe rett ut fra telefonen siden det er der adresselisten befinner seg. Noen måter å koble til en Sony Ericsson mobil da?
mortys Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 jeg var innom nettopp og kjøpte snap-in adapter til Iphone, den var installert på under 15 sek og funket knall.....eneste forskjellen på å sette telefonen ned i den kontra å ha den i lomma er at den blir ladet og du får ekstern antenne. jeg valgte å handle Iphone nettopp pga at det var den mest "fornuftige" snap-in som BMW hadde....ellers var valget blant eldre Nokia og SE tror jeg betalte ca 800kr for den. EDIT: ellers er det stort forbedringspotensiale når det gjelder emnetittel for trådstarter.
BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Har tillaget for telefon i armlene, men telefonen mangler..Noen som vet hva telefon som skal stå der. Har jo blåtann og men kunne tenkt meg å hatt telefone på plass i armlenet og... Holderen står der fra fabrikk Hvorfor ikke bare skaffe seg en mobiltelefon som er støttet av BMW? Jeg vet at Nokia telefoner med symbian OS ikke fungerer med BMW sitt bluetooth system. Selv bruker jeg bare bluetooth og telefonene kobler seg automatisk opp når bilen skrues på. Da har jeg tilgang til telefonens kontakter i bilen og kan fra bilens hurtigtaster styre alt. Og alt dette mens tlf ligger i jakkelomma en helt annen plass i bilen
artofdesign Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Får se om det er mulig å legge til blåtann på navi pro pakken da jeg har bilen i hus, virker ikke som den kan plugges rett til der telefonen sitter nå i alle fall... Har telefon gjennom jobben, og noen regler der, så gidder ikke ha 2 telefoner.
HMW Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Bruker også blåtann på flere telefoner i 530xd 05 modell.. fungerer stort sett utmerket. Har til nå brukt SE 905 Nokia N96 HTC HD2 det ligger også en gammel SE i docking oppi midtkonsoll, men har ikke brukt denne med mindre jeg skulle gå strømtom eller telefon har vært dårlig.. greit den ligger der ferdig ladet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå