Gå til innhold

Bmw E36 320i Coupe ///M Kom med bud! kan byttes i Audi/VW


ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

Joachim H : Nei, ikke solgt enda nei, men for mange bud og telefoner, halvparten er pakkiser, og jeg selger ikke bilen til noen som ikke klarer og ta vare på den, skal vite at den kommer til et godt hjem isåfall ;)

bmwkizn : Dette har vi pratet om tidligere, er ikke så lett og få dratt ut bilen fra der den står akkurat nå, har sommerdekk på, og er veldig glatt ved inngangen til garasjen, har ikke lyst til at bilen skal gli inn i garasjeveggen heller, bare for at dere skal ha ordentlige bilder.. og har ikke vinterhjul til bilen, og garasjen den står i, er ganske så trang, så for ikke tatt noen skikkelige bilder desverre..

Bmwsnalle : Ikke aktuelt..

Robmw : Takk takk! Endelig så kom det et oppmuntrende innlegg for en gang skyld! ja det er isolert garasje ja! Den står varmt og trygt, hehe.

The Stigmeister : Hmm, ikke sånn type bil jeg ser etter for tiden, men du kan jo sende meg et par bilder av den på PM hvis du vil? :)

Beklager for sene innlegg, men har hatt det litt travelt i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Den er for fin, folk tør ikke by ;)

Hehe, kanskje det har noe meddet og gjøre ja :)

Har vært litt opp og ned om jeg skal selge eller ikke, har gjort så mye med denne bilen, frister ikke og selge, fordi folk aner ikke hvor mye arbeid og slit som er lagt ned i bmw'en.

Har kanskje løst seg nå, da jeg fikk en rimelig bra pris på en touring, og slipper kanskje og selge smykke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...