ZhilleN Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Selges, grunnet kjøp av ny bil! Dette er en 94 mod. E36 coupe, som er totalt renovrert, plukket ned bit for bit, byttet ut deler i org. M3 deler,noe replica, og originaldeler Det som er byttet av org. M3 deler er : - alu framskjermer - Dører - frontfanger - Bakfanger - Interiør - Felger - Org. blinklys (Org. sotet) - Panser - 97 facelift grill Det som er "replica" : - Sideskjørt (M3) - Sidespeil (M3) Bilen har rullet 228.000 km Hel lakkert i org. farge (Brilliantrot) Rødt M3 Vader interiør (Se bilder) Som nytt! Lik farge som bil Rustfri! Nylig hatt full motorservice, byttet plugger, olje, oljefilter, Powerfilter Kom gjerne innom for en titt etter avtalt tid. Er sikkert noe jeg har glemt, kommer ikke på mere akkurat nå. Kan byttes i Audi A4 turbo quattro, Vag el. lignende. Ta kontakt på : TLF : 991 25 690 Epost : turbonetics@live.no Send gjerne en Pm, hvis du ønsker mer info. Bilder : Beklager dårlig bilder.. ¨ Kan sende flere bilder på PM, litt tydligere, har ikke noen flere akkurat nå.. Mvh Sindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Pen bil, men regner med du mener alu dører? M3 kom ikke med alu dører. Du som kjøpte interiøret som stod i donorbilen min ser jeg.. Lykke til med salget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Pen bil, men regner med du mener alu dører? M3 kom ikke med alu dører. Du som kjøpte interiøret som stod i donorbilen min ser jeg.. Lykke til med salget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 M3 Gt hadde iallefall alu dører, vet ikke om det finnes til flere.. Setene kan jo se ut som seter fra en Gt2 eller noe.. utrolig sexy seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 nei, er ikke aludører nei men alu framskjermer, setene kommer fra bilen Yngve hadde. Aner ikke hva de heter, men ja dem er utrolige fine, og passer bilen perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 setene heter vader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Såpass veit jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 intressert i å bytte i en e30 med m50b25? 4 dørs, 207000km, send PM isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Har e30 prosjekt til salgs om du er intr og bytte. Orginal 325i med råe felger og masse nye deler. Må tas litt rust og gi den en omgang lakk så er den som ny Har også delebil som kan følge med, E30 320 med smidd innmat, den er noen defekter på men det er det vell på alle delebiler:-) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... s=0&postor der=asc&highlight= Svar gjerne på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Pris på denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Kom med bud!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Pen bil, men du burde legge litt mer sjel i bildeknipsinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 jojo, men er ikke så lett med et dritt mobilkamera.. :S Hadde jeg hatt speilrefleks, så hadde jeg knipsa helt annerledes bilder, men hvis ingen er fornøyde, så kan dere jo bare komme og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Burde prøve og låne ett kanskje, prøver bare og hjelpe jeg asså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå