Steffen_82 Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Hei. noen som vet om det går ant og ettermontere adaptive kjørelys på en 530 som ikke har det orginalt? Er webastoen på montert bilen men ikke programert fram?? jeg har tlfi midtarmlene på bilen, får kontakt med biln via blåtann med mobilen min, men får ikke til og ringe via bilen. noen som vet hvorfor?
Saltkjelen Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Du må koble den helt opp mot bilen med passord og slikt slik at telefonnavnet/symbolet vises i hovedmenyen på iDrive ved siden av radio. Når dette er koblet opp korrekt får du opp telefonbok, kan ringe osv osv. Dersom du har pre-facelift så skal det vel være noe sånt som dette; press iDrive hjulet ned > innstillinger/telefon innstillinger > ("pair new telephone", denne settingen mener jeg kun står på LCI modeller, da finner bilen telefonen istede for omvendt rekkefølge) > gå på telefonen din og søk opp bluethootenheter > koble deg til f.eks BMW2233 (bilen har et slikt navn) > lag enkelt passord > kommer opp en rute i telefon innstillingene hvor du bes taste passord > tast samme passord som du tastet på telefonen > vips så er bilen og telefonen koblet opp mot hverandre.
Steffen_82 Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 takker for svar. har gjort dette. og fått kontakt mellom tlf i bilen og mobilen min. men når jeg ringer ut så går ikke lyden ut i bilen og via høytallerene. kan ringe fra tlf i bilen men da kommer lyden i mobilen. og jeg får ikkje opp tlf boken på i driv systemet.. noen som vet om webasto er montert på bilen selvom den ikke er programert fram??
Steffen_82 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 Har funnet mobiln min med bilen. men når mobilen ringer så ringer det i tlf i midt armlenet, å jeg får ikke til og svare tlf med denn, må svare med mobilen, å da går ikke lyden ut i bilen.. blir ikke klok på dette systemet.. på E46 jeg hadde funket alt m det samme bilen og tlf var koblet sammen.
en325ic Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 dette med telefon høres ut som softwere feil eller brukerfeil?! fulgt bruksanvisning? hva mener du med programert frem? (webasto)
Steffen_82 Skrevet November 20, 2009 Forfatter Skrevet November 20, 2009 dette med telefon høres ut som softwere feil eller brukerfeil?!fulgt bruksanvisning? hva mener du med programert frem? (webasto) sikker bruker feil;) det jeg merer er om at webastoen er montert på bilen, men at man ikke kan se den i menyen. hadde før en volvo xc70 2007 modell, der var webastoen montert på bilen, men den gikk ikke ann og bruke fordi at den ikke var hentet fram i menyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå