jensemann23 Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 Ser dårlig ut med responsen her.. Får se om det blir full nedstripping, omlakkering og skinninteriør på meg. Og evt turbokonvertering:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2010 Opp! Nå må noen komme og hente den snart:) nyttårspris 32000! Da betaler jeg årsavgiften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langdal Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Kanskje du kunne ta et nærbilde av forskjermen og glippet ved panser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Her er skjermen. Jeg skrev feil i anninsen, det er panseret som stikker over skjermen, ikke omvendt. Godt mulig dette lar seg shimse opp men det har jeg ikke prøvd. Den passer med linjene i forkant av døra, så det er ikke skjermen som er montert for lavt. Må være dårlig passform, dette er en billigskjerm fra koed. (250 kr eller noe). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 bytte i orginal 1989mod audi 200 10v turbo quattro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 send PM med bilder og info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite- Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Bytte i Toyota MR2 1991 mod ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 du har fått svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 nei, fortsatt til salgs. ingen som har vært og sett på den ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 OT: hvordan og når fikk du godkjent ombygd denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 sendt deg en PM og spurt etter bilder jeg men!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 OT: hvordan og når fikk du godkjent ombygd denne? Hvordan: Søkte biltilsynet om å få bygge om, bygde om, leverte bilen på EMMSport/GS bildeler i Trondheim for dokumentasjon på at alle deler som bremser osv var byttet, bestilte time hos Biltilsynet, viste bilen og leverte inn kvitteringer på alle delene samt viste dem attesten fra EMmSport, godkjent som 325i. (med 4 seter istedenfor 5) Når: 13.11.2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå