feiringbruk Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Er det noen som vet hva som kan være problemet på bmwen min,vindusviskeren sluttet og virke.Kan se ut som at det er kontaktfeil for den virka litt så stoppet den igje.Er ikke gått noen sikring,none som vet hvor man kan sjekke?Og hvordan?
tovik Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 Er det noen som vet hva som kan være problemet på bmwen min,vindusviskeren sluttet og virke.Kan se ut som at det er kontaktfeil for den virka litt så stoppet den igje.Er ikke gått noen sikring,none som vet hvor man kan sjekke?Og hvordan? er vanlig på disse at kablene går av akkorat rundt hengslene oppe på luken. Det gjorde di på min, da fungerte ikke visker, og ikke åpning av bare glassluken. Tok av dekslene og loddet sammen ledningene igjen, da var alt i orden
freeforc Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 Ossen side ligger di kablene på. Ser der er en masse ledinger på begge sider. Og vet du ossen farge det er på den til opneren på glassluka.
mhane Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 Det første jeg ville ha gjort er å ha åpnet glassluken og kjent etter hvor tungt det er å dra viskeren for hånd. Erfaringsmessig viser det seg at denne mekanismen ofte blir glemt bort og ikke smurt opp. Det skal ikke være tungt å bevege viskerarmen frem og tilbake når glassluken er åpnet. Føles det tungt ut så smør godt opp og beveg den frem og tilbake inntil den blir lett å bevege på. Lukk glassluken og beveg vikseren inntil du hører et klikk og den går i lås på drivmekanismen. Så er det bare å prøve om den går igjen for egen maskin.
feiringbruk Skrevet November 17, 2009 Forfatter Skrevet November 17, 2009 Er det noen som vet hva som kan være problemet på bmwen min,vindusviskeren sluttet og virke.Kan se ut som at det er kontaktfeil for den virka litt så stoppet den igje.Er ikke gått noen sikring,none som vet hvor man kan sjekke?Og hvordan? er vanlig på disse at kablene går av akkorat rundt hengslene oppe på luken. Det gjorde di på min, da fungerte ikke visker, og ikke åpning av bare glassluken. Tok av dekslene og loddet sammen ledningene igjen, da var alt i orden Takker for svar,skal sjekke dette'
feiringbruk Skrevet November 17, 2009 Forfatter Skrevet November 17, 2009 Det første jeg ville ha gjort er å ha åpnet glassluken og kjent etter hvor tungt det er å dra viskeren for hånd.Erfaringsmessig viser det seg at denne mekanismen ofte blir glemt bort og ikke smurt opp. Det skal ikke være tungt å bevege viskerarmen frem og tilbake når glassluken er åpnet. Føles det tungt ut så smør godt opp og beveg den frem og tilbake inntil den blir lett å bevege på. Lukk glassluken og beveg vikseren inntil du hører et klikk og den går i lås på drivmekanismen. Så er det bare å prøve om den går igjen for egen maskin. Skal sjekke det takker så mye.
Bollis69 Skrevet September 17, 2013 Skrevet September 17, 2013 Det første jeg ville ha gjort er å ha åpnet glassluken og kjent etter hvor tungt det er å dra viskeren for hånd.Erfaringsmessig viser det seg at denne mekanismen ofte blir glemt bort og ikke smurt opp. Det skal ikke være tungt å bevege viskerarmen frem og tilbake når glassluken er åpnet. Føles det tungt ut så smør godt opp og beveg den frem og tilbake inntil den blir lett å bevege på. Lukk glassluken og beveg vikseren inntil du hører et klikk og den går i lås på drivmekanismen. Så er det bare å prøve om den går igjen for egen maskin. Her har du tydligvis helt rett..!! Jeg hadde samme problemet, men følgte rådet ditt med å smøre opp slik at viskeren gikk lett. Takker mann..
Hpi Skrevet September 17, 2013 Skrevet September 17, 2013 Smør godt å la det stå å trekke noen timer. Den har en slags turtallsvakt slik at når motstanden blir for stor så kutter den strømmen for ikke å brenne motor eller sikring. Hvis du skrur tenning av og på så har du "resatt" turtallsvakten og kan prøve på ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå