Gjest Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Kan noen fikse sort senter på mine felger? Prøv gjerne med gull eller andre nyanser i grått og.Takker på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///m-vader Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Fort og gæ'li:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 jeg likte best bildet med gull senter. passa godt til den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Takk!!Må si jeg likte dem i mørkegrått.. Tenke tenke.. Bare kom med flere forslag vist du gidder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///m-vader Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 høhøh:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Kan noen fikse sort senter på mine felger? Prøv gjerne med gull eller andre nyanser i grått og.Takker på forhånd. Syns dette passet best Flott bil du har der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Grønt senter var drittøft! Ellers var gullsenteret også veldig pent, lilla og gull hører sammen Ellers en heit M3 du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Flott M3 du har:) Likte godt bilde med gull senter på felga Men også veldig pent sånn som den er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 digger den fargen på bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Takker og bukker. Er veldig fornøyd med bilen nå. Men er ikke 100% fornøyd med felga. GS skal vist begynne og selge 10x18 iløpe av vinteren, da blir det nye bakfelger. Tror det blir prikken over i`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Synes dette ble bra jeg white stripe dekk, striper i flere farger og kompletert med true flames og toppstripe malt med arcanol Men fra spøk til revolver, kan ikke noen modde hele felgene svarte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Der har vi en vinter plan!! Vist noen gidder og modde felgene svarte går det ant og ha skruene blanke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Tror det hadde vært gromt med helt sorte felger med sorte baner og gull skruer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 det tror jeg og. Kan noen fikse det=)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Helt sorte felger ser for jævlig ut spør du meg. Skal ikke ødelegge en fin M3 med det MEN det er min smak da. Sikkert mange som er uenig med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå