Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fikse sort senter på mine felger? Prøv gjerne med gull eller andre nyanser i grått og.Takker på forhånd. :)

jaasjgtc011.jpg

Skrevet

Takk!!Må si jeg likte dem i mørkegrått.. Tenke tenke.. Bare kom med flere forslag vist du gidder! :)

Skrevet
Kan noen fikse sort senter på mine felger? Prøv gjerne med gull eller andre nyanser i grått og.Takker på forhånd. :)

jaasjgtc011.jpg

Syns dette passet best 8)

Flott bil du har der.

Skrevet

Grønt senter var drittøft! :D Ellers var gullsenteret også veldig pent, lilla og gull hører sammen ;) Ellers en heit M3 du har!

Skrevet

Takker og bukker. Er veldig fornøyd med bilen nå. Men er ikke 100% fornøyd med felga. GS skal vist begynne og selge 10x18 iløpe av vinteren, da blir det nye bakfelger. Tror det blir prikken over i`en 8)

Skrevet

Synes dette ble bra jeg :wink: white stripe dekk, striper i flere farger og kompletert med true flames og toppstripe malt med arcanol :lol:

w4d7aueznifhi2gpw6kh.jpg

Men fra spøk til revolver, kan ikke noen modde hele felgene svarte? :)

Skrevet

Der har vi en vinter plan!! Vist noen gidder og modde felgene svarte går det ant og ha skruene blanke?

Skrevet

Helt sorte felger ser for jævlig ut spør du meg. Skal ikke ødelegge en fin M3 med det :P MEN det er min smak da. Sikkert mange som er uenig med meg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...